Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Gekocht, Gehuurd, Gejat, Geleend, Besteld, Gevonden, Verstuurd, Verbrand?

Gestart door Vitayalin, februari, 28,2007, 09:42:13

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

Vitayalin

Een laadpaal  :popcorn:
Ja het hangt aan de wand maar ze blijven het een laadpaal noemen nu eenmaal.

Edouard Bracame

moet je daar dan mee ? je heb toch niet zo,n batterijtje op wielen ?
Let the good times roll

Vitayalin

Nope en ook nog geen plannen voor.
Moest een extra groep en aansluiting buiten komen voor de nieuwe poort dus gelijk dit er maar bij gekomen.
Gewone elektricien kon minimaal een maand duren maar zei die 2 weken geleden ook al en bedrijf van o.a. laadpalen kon binnen een week.

Ach en we hebben familie in het westen die altijd een laadplekje hier in het dorp moeten zoeken dus zal vast wel een keer gebruikt worden dit jaar  :evil:

Edouard Bracame

worden jullie nou ook ZO DOODZIEK van al die bedrijven tegenwoordig ?

als je een bedrijf , instelling , instantie or whatever belt krijg je een computer aan de lijn waar je tegen moet gaan praten die je nooit bestaat of begrijpt en dan na een hele hoop ergernis krijg je bij godsgratie eens iemand aan de lijn zoals laatst over een motorplus abonnement in Belgie die amper NL sprak of met ik geloof een verzekering laatst iets van een Surinamer ofzo die al helemaal niet te verstaan was  :stupid

als je iets koopt of op vakantie gaat wordt je meteen dood gegooid met mails of je een recensie wilt geven en vandaag weer ,

stuur ik een mail naar de firma die het onderhoud aan de airco op onze slaapkamer al jaren doet dat we graag een nieuwe Mitsubishi airco willen en of ze iemand langs kunnen sturen voor een offerte krijg je een mail terug of je maar even wat foto,s van de situatie wilt sturen omdat ze dan mischien zo een PO kunnen doen  :stupid

ook vandaag een uiterst dringende mail van Tomtom dat ik mijn navigatie systeem moet updaten voor 31 Juli omdat er anders een aantal zaken niet meer werken dus ik mijn Tomtom opgestart en stond 1 flitser update klaar maar kaartversie klopt niet degene waar ze het in de mail over hebben dus een uur aan het uitzoeken geweest waarom ik nou niet die nieuwe update binnen krijg dan , hoop oeverloos gelul tegen zo'n KUT chatbot op de site van Tomtom blijkt INMIDDELS EEN UUR VERDER dat het over een Tomtom gaat die ik al lang niet meer heb  :stupid

ik wordt echt doodziek van al die bedrijven die allemaal TE BEROERD zijn om hun werk te doen en alles maar afschuiven op de consument die daar uren en uren aan kwijt is aan al dat gelul en dat ook nog durven te bweren dat ze zo klant vriendelijk zijn  :stupid

lang leve de moderne tijd ? doe mij de seventies maar weer terug
Let the good times roll

Veloce

Vanmiddag kon ik een pakketje ophalen bij de GAMMA. Blijkt dat aan de buitenmuur van de betreffende GAMMA een DHL pakjesautomaat hangt waar je 24/7 je QR code kunt scannen en vervolgens een deurtje open gaat waar je het pakketje uit kan halen.
Komt dus geen levend mens meer aan te pas.
Opzich werkte het perfect, maar het is weer erg modern!