Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Garmin

Gestart door Vitayalin, november, 29,2008, 12:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Wim Bon

gisteren een mailtje gehad.....

de life time update s voor de Zumo van Garmin is in prijs verlaagd......normaal ik dacht 119euro...nu 89!!!!niet gek!!!

altijd de meest recente kaart zolang als je Garmin leeft.....

Wim

Vitayalin

zolang het ondersteund wordt dus.

maar man o man als je toch alles tevoren weet  :bonk

Wim Bon

Citaat van: Aladin op november, 24,2010, 09:11:36
zolang het ondersteund wordt dus.

maar man o man als je toch alles tevoren weet  :bonk

dan was ik geen postbode geworden......maar....lifetime is lifetime!!!

Vitayalin

lifetime is zolang jouw apparaat ondersteund wordt. Niks meer of minder.
Maar gezien ze nog steeds nieuw verkocht worden mag je zeker de komende 5 jaar en hopelijk 10 wel updates verwachten.

Dan nog een zeer redelijke prijs vergeleken met de concurrentie.

TBBW

ga er nog even over nadenken, is wel een mooie aanbieding, maar ja dat was de vorige ook
de reis is het doel van de reis.

Vitayalin

Vitayalin

Zijn alweer 2 minuten verder hoor

Vitayalin

Garmin vestigt zich in Nederland
Garmin heeft een nieuwe Nederlandse dochteronderneming opgericht en zal begin januari 2011 een kantoor openen in Nederland. De nieuwe onderneming, Garmin Nederland B.V., zal op 3 januari 2011 de activiteiten overnemen van Sailtron, de huidige distributeur van Garmin in Nederland.
Voor meer info: zie http://www.garmin.nl/news/view/?nid=81

Vitayalin

Garmin heeft haar eigen geocaching-site geopend. Hij is nog in test-fase, en de inhoud nog beperkt. Maar het ziet er wel gelikt uit.
Zie http://www.opencaching.com

Vitayalin

LifeTime abonnement:
Let op als u een LifeTime kaart abonnement heeft, deze dient u minimaal elke anderhalve (1,5) jaar bij te werken. Na 2 jaar verloopt het abonnement indien u nooit bijwerkt. Via het programma Garmin Express is het makkelijk bijwerken.
Toestellen met LifeTime kaart abonnement zijn toestellen uit de nĂ¼vi en z?mo series, maar ook de Edge Touring en Edge 1000 hebben een LifeTime op de fietskaart van Garmin.

==================================

Dat wist ik dus niet dat dan vervalt.
Dus dacht zal even delen voor de zekerheid.

Veloce

Dat wist ik niet, bedankt voor de tip.

Kan trouwens deze info betreft mijn 550 nergens terug vinden?

Vitayalin

Had het ook nooit gelezen maar stond in de nieuwsbrief van waypoint.
Dus neem ik het maar aan.

Nu is 2 jaar niet updaten misschien niet slim maar kweet uit ervaring dat je maar zo een tijdje uit de running kunt raken en geen motor kunt rijden.
Dan zou zoiets ook maar zo poosje versloffen.

Veloce

Ik zal hem er van de week wel weer eens ff aanhangen dan.