Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Zumo 660

Gestart door Vitayalin, maart, 09,2009, 17:01:15

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

Citaat van: Turbo Guzzi op januari, 16,2010, 14:38:44
Ja 2,5 gig downloaden, zootje Garmin gestoorden.

Voor dat geld mag er best een DVD beschikbaar zijn ja.

Turbo Guzzi Le Mans

Ja BMW heeft er aandelen in. En Motoplus is een BMW blad. Dan is alles weer helder en duidelijk.

Vitayalin

Ja dat gaat voor degelijk en snel.
Gaat een Rolls Royce al 300 inmiddels?

Turbo Guzzi Le Mans

RR is toch BMW? Nee dan zijn de gegevens geheim.

illustrator

Citaat van: Aladin op januari, 16,2010, 13:58:44
software bugs ken ik enkel van de 660 en er was een mapsource versie waar je een wat vlotte computer moest hebben.
Een kaartmateriaal upgrade levert nog wel eens problemen op vanwege de grote download (2,5gig) en vooral die eigen downloadhulp van Garmin is k*t omdat ie niet hervat na een onderbreking.
Gelukkig kun je dat omzeilen maar dat is niet echt duidelijk voor iedereen.

Dus de problemen met de 660 zijn na 2 jaar al opgelost??????  of is het downloaden  van de upgrade niet bij de test inbegrepen......
Ik heb ook weing vertrouwen in testen die in gesponsorde (lees BMW) clubblaadjes staan.......
Motorplus testte toendertijd ook de nieuwe Stelvio......... met bovenliggende nokkenassen......??????????
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Vitayalin

Blijkbaar.
Indertijd was die nieuwe 200 serie er nog niet anders had ik dat wel genomen.
Veel functies van de 550 gebruiken we helemaal niet.

Turbo Guzzi Le Mans

Man het is allemaal een zootje marketing gelul op niets af.

Vitayalin

Vitayalin

Zumo 660 gebruikers met WNRO probleem:

Geheel tegen de verwachting in is Garmin tóch gekomen met een firmwareupdate voor de Zumo 660, waarmee de 'verkeerde tijd' wordt opgelost.
Heeft jouw Zumo geen problemen, dan is de update niet van belang: geeft je 660 de verkeerde tijd aan? Dan even de firmware updaten via Garmin express en het probleem is opgelost.

LET OP: zorg dat je toestel eerst goed opgeladen is voor je de update uitvoert!.

Francois

Mijn 12 jaar oude Garmin gpsmap 278 had op de vlak geen enkel probleem.  Leve de vooruitgang van de techniek  :evil: