Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

WAT GA Je DOEN

Gestart door kris, mei, 13,2010, 21:53:47

Vorige topic - Volgende topic

kris

ë
Citaat van: Turbo Guzzi op juni, 14,2010, 22:38:13
Kris heb je al zicht op werk? En in welke regio zoek je wat? etc.

Nog niet   :sad: in deze regio zijn veel metaal gerelateerde bedrijven gestorven de laatste periodes ,het begint weer iets aan te trekken . Persoonlijk zie ik het als een tijdelijke opleving , na de bouwvak storten veel aannemersbedrijven in. Huizenverkoop is met 40 prct gedaalt t.o.v 2009 aldus .....

Mijn vrouw werkt er een beetje bij en we doen een beetje Select Mail en er komt een krantenwijkje.
Er wordt naargeestig gesolliciteerd in deze regio als lasser, niet gecertificeerd (autodidact met 25 jr erv ) Heftruckmeneer, assemblage .  Mechanisch monteur, Huurmoordenaar/Carb dief maakt me niet uit .
Ik zuig stof en was af en ben af(geschreven) te oud  ('56  vorige eeuw) voor deze maatschappij ,  :stupid
maar denk er over om de zorg in te gaan . Totaal  andere richting op, dus ....

Maar ik ben de enige niet

Kris

Vitayalin

Ja dat laatste verzucht ik ook wel eens.
Of alles over mogen doen met de kennis van later, ook bij de meisjes  :yeah:

GuzMo

Vooral bij de meisjes...

(Let op de onderstreping TG!!)
Salutti a tutti i Guzzofili!!!

Vitayalin

TBBW

een MGCB vergadering maar eens vastleggen, de vorige werd geannuleerd wegens de ene doet de Alpen-passen, de andere gaat naar Francorchamps ect... Dus het leven van een secetaris is ook niet alles, alhoewel de waardering van de leden geeft me energie  :voila
@ Aladin, alles herdoen met voorkennis, foei, waar blijven dan de semi-hemelse voldoeningen.
de reis is het doel van de reis.

Vitayalin

hmmm in mijn herinnering een aaneenschakeling aan blauwtjes en misverstanden dus veel zou ik graag in de herhaling zien.
Wanneer ik dan ook aan alle gevolgen vast zou zitten ga ik wel weer twijfelen eigenlijk.
Niet elke schoonmoeder is een wens uit het verleden zeg maar.

Vitayalin

Och het hele archief(ook het dure digitale) is al naar de klassieker commissie verhuisd.
Er was nogal wat commentaar dat de vorige beheerder info daar uit gebruikte bij vragen op het forum  :bonk

GuzMo

Dat is toch juist alleen maar positief? Daar is het toch voor. Dat zoveel mogelijk mensen er wat aan hebben?
Salutti a tutti i Guzzofili!!!

Vitayalin

Citaat van: GuzMo op juni, 16,2010, 21:15:22
Dat is toch juist alleen maar positief? Daar is het toch voor. Dat zoveel mogelijk mensen er wat aan hebben?

Mijn idee ook.

kris

Citaat van: Aladin op juni, 16,2010, 21:09:30
Och het hele archief(ook het dure digitale) is al naar de klassieker commissie verhuisd.
Er was nogal wat commentaar dat de vorige beheerder info daar uit gebruikte bij vragen op het forum  :bonk

Tjonge jonge . Wordt Robbedoes hier mee bedoelt ?

Wat heb je dan in vredesnaam aan een archief ?

Kris

kris

Geen enkele . Goede sfeer , helaas op meerdere plaatsen in Ons Vaderland soortgelijke aktiviteiten ( om de Beuk te citeren elders op een ander Forum ) Ok Phil Read was  uiteraad aanwezig , trok zijn Fiets nog even strak over de baan. Vriendelijk en toegankelijk mens had het ook erg druk om zijn Aoh W aan te vullen middels handtekeningen/Tshirts verk e.d.
Het schijnt dat de Rossi generatie dat niet behoeven te doen. Wel oude motoren maar intussen
verschijnen steeds meer Jappen (young timers ) op de banen . Doe mij  maar de echte ouwe Europese Meuk .

Kris

P.S voor op het nachtkastje

targa 750

wat ga je doen? is meer een kwestie van ,wat ging ik doen,
krijg zojuist een mailtje van het evenement ,italia a zandvoort het evenement voor italiaanse auto,s komende zondag op circuit zandvoort, dat je dus je italiaanse auto niet op het circuit kan parkeren, adviseren vroeg te komen in de hoop een parkeerplaats te kunnen vinden EN ANDERS MET DE TREIN TE KOMEN.

ik had dus het plan opgevat met de spider te gaan maar no way dat ik die zomaar ergens in zandvoort ga parkeren, wat een vertoning zeg, evenement voor italiaanse auto,s maar je kan er niet heen met je italiaanse auto, KOM MAAR MET DE TREIN

belachelijk.................................

Vitayalin

Straks ook een motortreffen waar je met de trein heen moet?   :bonk
Maar ja tis daar niet anders helaas Targa  :voila

targa 750

CiteerStraks ook een motortreffen waar je met de trein heen moet?   
Maar ja tis daar niet anders helaas Targa 

kijk maar dat is mijn punt dus, loop me er al dagen op te verheugen om daar zondag met de spider heen te gaan en dan wordt het niet alleen afgeraden met de auto te komen maar zelfs geadviseerd met de trein te komen.
hallo, is toch een event voor italiaanse auto,s, toch geen event voor de linkse treinenspotters brigade, als ik treinen wil zien ga ik wel naar het spoorwegmuseum hier in utrecht  :stupid

en dan denk je, prima dan gaan we wel met de 159 en dan staat er dat je dan wel heel vroeg moet komen daar je anders auto niet kwijt raakt.
is dat even lekker, ga je met de auto is er nergens meer een parkeerplaats te vinden, kan je ook weer naar huis.

kan ook anders hoor, in augustus is er ook weer een dag van de alfa romeo club op zandvoort en dan kunnen alle leden hun alfa gewoon op het binnenterrein parkeren, is onderdeel van het geheel, alle alfa,s staan daar per soort en type geparkeerd en is daarmee meteen een alfa show.

rot op......................wil met de spider rijden, niet met de trein