Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

DE NATTE KRANT

Gestart door kris, oktober, 28,2011, 23:47:26

Vorige topic - Volgende topic

illustrator

Bij ons een paar maanden geleden een paard aangevallen door een wolf...althans dat berichte een fanatieke antiwolventrut/paarden-en schapenhoudster bij ons in de buurt.
Foto's erbij met een paard met schrammen op een van de flanken van het achterbeen.
Ik sprak toen al mijn twijfels uit of dit wel klopte.
Nou, ik werd gelijk voor alles uitgemaakt door die trut en haar schare medestanders.
Ik heb een tijdje later contact opgenomen met mijn vriend die dierenarts is in Balkbrug.
Hij heeft het geval uitgezocht en de verwondingen waren veroorzaakt door prikkeldraad.
Hij vroeg zich wel af welke paardenlul het in z'n hoofd haalt prikkeldraad rond een paardenweide te spannen.
Dit antwoord met vraag heb ik even geretourneerd naar die antiwolventrut en toen werd het heel stil.... :zwijg
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

illustrator

En helaas is het weer zover en is er vandaag weer eens een wolf gesignaleerd in de omgeving van Balkbrug.
Het bangmaakcircus kan weer beginnen... :stupid

Vitayalin

Klagers zijn er altijd en vooral nieuwkomers in een buurt.

In Boxmeer gingen ze tevoren altijd een bloemetje brengen bij de omwonenden en vooral ook om het persoonlijk te maken in de kleine kern.

https://www.detoren.net/nieuws/hardenberg/102454/cda-vraagt-aandacht-voor-onrust-in-balkbrug

illustrator

Nou woon ik toevallig al 25 jaar in Balkbrug dus wel een beetje bekend daar.
De Diamanthal ligt buiten het dorp en tussen de hal en het dorp ligt nog een groot sportcomplex met voetbalvelden en een openluchttheater.
Iedereen vraagt zich dus of waar die omwonenden vandaan komen want die zijn er niet.
Er staan daar geen woonhuizen.
De bekende komkommertijd bij pers en politiek... :beer

Vitayalin

Doet me denken aan het verhaaltje over een vrouw die klaagde dat haar buurman steeds naakt liep in haar blikveld.
Dus de wijkagent kwam een kijkje nemen en kon niets constateren.
Maar agent, gaat u nu eens op die stoel staan......

illustrator

Het slaat allemaal een beetje door in dit landje...
Laatste concert in de kuip in verband met geluidsoverlast van bewoners van de huizen die ze nu nog aan het bouwen zijn... :stupid
Doet mij denken aan het circuit van Zandvoort dat al in 1948 werd aangelegd (met o.a. het puin van Duitse bunkers).
In de jaren 80 werd er in de omgeving van het circuit een woonwijkje gebouwd en je raad het al, klagers die gvd wisten dat ze bij een circuit gingen wonen, sukkels.
Ook Assen moest eraan geloven met de oprukkende woningbouw en klagende zeurders.

Edouard Bracame

het begint hier een behoorlijk onleefbaar land te worden zo onderhand , land wordt geregeerd door gesubsidieerde actiegroepjes , rellend en protesterend buitenlands tuig wat hier zogenaamd is om te studeren , linkse rechters en kabinetten die niet in staat zijn om te regeren

en het vreemde is nog wel dat iedereen ongestoord zijn gang kan gaan tot JIJ eens een keer te hard rijd , had er afgelopen week weer eens een , 4 km te hard 69 euro  :shocked: en stel dat ik nou eens zou besluiten die niet te gaan betalen dan kom je aan de beurt bij diezelfde linkse rechters hoor  :stupid

hoe ingewikkeld kan het zijn , dat tuig wat op de snelweg gaat zitten en in een bus gezet wordt en in opdracht van het OM een km verderop weer uit de bus wordt gezet kan je ook met die bus naar noor doost groningen rijden en daar in de middel of nowhere er uit flikkeren , succes , dat rellende buitenlandse studenten tuig gewoon het land uitflikkeren en de politieke macht boven de rechters zetten , een rechter kan niet bepalen wat voor een beleid er in een land wordt uitgevoerd , hebben ze geen ruk mee te maken en last bu not least , zelfde systeem als in Amerika , als er een nieuwe regering komt , al het ambtenarentuig ontslaan en ambtenaren van dezelfde kleur aan het werk in NL , frustratie van het systeem door ambtenaren zoals laatste jaar moet onmogelijk worden

en voor al diegenen die niet snappen hoe het moet , kijk even naar mevrouw Giorga Meloni , die laat zich het kaas niet van het brood eten

Let the good times roll

Vitayalin

Wereldwijde fophef.
Waarom?
Ze is blank en blond en dat in een reclame? Foei toch he...

Zullen vast vooral jaloerse wijven zijn want negers pronken ook graag met blank en blond aan hun arm, hun grootste overwinning t.o.v. het blanke ras.

illustrator

Wat een onzin... :redface

Edouard Bracame

had al iets langs zien komen afgelopen week over deze reclame maar ik zie het probleem niet helemaal ?

Let the good times roll

Vitayalin

goede jeans klinkt wat als goede genen in het Engels en mag je over een blanke niet zeggen.
Godzijdank begint dat idiote WOKE gezever weer wat af te nemen.

Zo las ik vanmorgen dat Nederlandse sportvrouwen een dna test (wangslijm) kregen om uit te sluiten dat er van origine mannen mee doen aan dat toernooi.
Is natuurlijk weer veel commentaar op maar niet van die sportvrouwen zelf.
Prima ontwikkeling lijkt me.
Hopelijk krijgt dat nu vaker een gevolg.  :klap