Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Wist U dat

Gestart door Vitayalin, december, 17,2011, 22:51:23

Vorige topic - Volgende topic

big twin

wud ik vanavond hert gegeten heb

brevadaytona

Veloce

Niet geschoten is altijd mis :mellow:

big twin

haha nee dat niet
als verrassing van de kok op mijn tijdelijke adres

Veloce

Wist u dat,... Het Europees Parlement heeft een rapport uitgebracht met een aantal aanbevelingen om de verkeersveiligheid te verbeteren, met daarin onder meer een verplichting voor winterbanden op alle voertuigen. Dit meldt bandenportaal.nl.

In het rapport wordt een gelijke behandeling bepleit van alle Europese lidstaten. Hiervoor zijn maatregelen voor de verkeersveiligheid opgenomen op het gebied van onder meer opvoeding (chauffeurstrainingen), voorlichting (over banden en onderhoud) en gezondheid (oogtests).

Naast winterbanden wordt in het rapport ook de verplichte opname van een bandenspanning monitor systeem (TPMS) bepleit. Het Europese parlement wil verder tevens een periodiek technische inspectie invoeren voor alle motorvoertuigen en hun elektronische veiligheidssystemen. Dus toch die APK!

Vitayalin

Een dokter die je analiseert, onderzoekt of alles in en rond je anus in orde is

Vitayalin

Men are born between woman's legs&spend the rest of their lives trying to get back in btwn them,cuz there's no place like home

Hakar

Citaat van: big twin op december, 21,2011, 21:25:57
wud ik vanavond hert gegeten heb

Nu wel :wink:

WUD het nu aangeboden zogenaamde wild van inferieure afkomst is?
Heb horen vertellen op tv, dat het "wild" van de Aldi het beste bij "wild" aansluit?

Hakar

Wud de Aldi geen CV combiketels verkoopt?
:undecided:

kris

Turbo Guzzi Le Mans

Pauli

Wist u dat.........

de TNT tijdens de kerst verdunde inkt gebruikt om zoveel mogelijk kerstkaarten te kunnen stempelen maar dat deze met een vochtig doekje eraf te vegen is en je zo een ongestempelde postzegel krijgt die je opnieuw kunt gebruiken.....

alle kleine beetjes helpen, zei de leeuw, en hij slikte een mug in.... :voila

kris

Citaat van: Pauli op december, 24,2011, 09:18:17
Wist u dat.........

de TNT tijdens de kerst verdunde inkt gebruikt om zoveel mogelijk kerstkaarten te kunnen stempelen maar dat deze met een vochtig doekje eraf te vegen is en je zo een ongestempelde postzegel krijgt die je opnieuw kunt gebruiken.....

Bedankt DWIN, leuke bijverdienste voor ons .

Moet ik dit ook opgeven aan de belasting i.v.m mijn UWV salaris 1074 eur  :yeah: :zwijg

Pauli

Citaat van: kris op december, 24,2011, 09:49:09
Citaat van: Pauli op december, 24,2011, 09:18:17
Wist u dat.........

Bedankt DWIN, leuke bijverdienste voor ons .

Moet ik dit ook opgeven aan de belasting i.v.m mijn UWV salaris 1074 eur  :yeah: :zwijg

Nee volkomen legaal eigen schult dikke bult  :bonk

DWIN  :undecided: snap hem niet  nog niet echt wakker of mis ik iets

Jan

Dat Wist Ik Niet...?????
Banjert op klompen naar binnen