Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Leuke dingesen

Gestart door Vitayalin, oktober, 16,2012, 22:11:55

Vorige topic - Volgende topic

illustrator

Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Edouard Bracame

Nou ja , hij vertrekt binnenkort met zijn raketje naar mars ofzo toch ?

Laat gaan joh , het wordt mooi weer deze week , ga lekker van het zonnetje genieten  :mellow:
Let the good times roll

Vitayalin

Die mensen protesteren dus tegen het opheffen van onzinnige en woke overheidsbaantjes.

Och in Nederland heb je het ook. Zoals 3 ambtenaren die fulltime bezig zijn om 1 gehandicapte aan het werk te kunnen houden. De ene na de andere aanpassing, speciale auto geregeld en extra rolstoel voor die auto. Woning aangepast enz. Allemaal heel leuk voor die gehandicapte natuurlijk maar of het niet teveel doorgeslagen is?

Die Noortje van Lith is ook zo'n type waarbij het nooit genoeg is.
Zo zijn er al bij meerdere strandopgangen houten vlonders cq looppaden aangelegd.
Uiteraard loopt iedereen daar over ipv door het mulle zand en dat mag dus niet van die dame.
Is alleen een snelweg naar het strand voor haar en andere gehandicapten.
Nu weet ik niet hoe dat bij jullie zit maar de keren dat ik een gehandicapte er gebruik van zag maken is behoorlijk nihil.
aangepaste toiletten ook zoiets. Prima dat die er zijn maar waarom zouden anderen er geen gebruik van mogen maken?
Gehandicapten moeten soms heel nodig zegt ze dan. Ja me hoela zo zijn er echt wel meer hoor.

Edouard Bracame

als ik onderweg bij een tankstation naar het toilet moet en de normale toiletten zijn bezet of smerig pak ik gewoon een invalidentoilet hoor , zelfs bij hele hoge nood gewoon een damestoilet die vaak een stuk schoner en hygiƫnischer zijn

Let the good times roll

Vitayalin

Omdat ze ook minder gebruikt worden ivm al die vrachtwagenchauffeurs.
Bij festivals is het precies anders in ieder geval.

Edouard Bracame

Maar op festivals kom ik dan weer niet  :yeah:
Let the good times roll

Vitayalin

illustrator

Vanmiddag even met de motor een rondje Reestdal gereden.
Op zondag 4 mei rijden we deze rit met zo'n 15-20 barchetta's.
Ongeveer 75 km met een aantal tussenstops waar een klein stukje moet worden gewandeld voor bezichtiging of uitzichten.
Uiteraard het bruggetje van Bartje, de ooievaarskolonie, klokkenstoel bij de Wijk, de Takkenhoogte (mooi uitzicht over het Reestdal) en als afsluiter een rondleiding over de Ommerschans met gids...dat ben ik dus officieel sinds dit jaar.
Einde van de rit is het terras in de beeldentuin in Witharen.
Nu alleen hopen dat de cabriokap open kan die dag.

Edouard Bracame

CiteerUiteraard het bruggetje van Bartje

is dat de bartje van ik bid niet voor bruine bonen ? hoezo heb die een bruggetje dan ?
Let the good times roll

illustrator

Citaat van: Edouard Bracame op april, 23,2025, 14:57:25
CiteerUiteraard het bruggetje van Bartje

is dat de bartje van ik bid niet voor bruine bonen ? hoezo heb die een bruggetje dan ?
In de serie staat hij een tijdje op dit bruggetje, youtube filmpje is niet te vinden.

Vitayalin

Ahh vandaar. Ken alleen het boekje.

illustrator

Vitayalin

Haha met die geit op de brug was wel leuk.
Maar verder niet echt idee om de hele serie te willen zien met die gesproken verhaallijn.