Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Leuke dingesen

Gestart door Vitayalin, oktober, 16,2012, 22:11:55

Vorige topic - Volgende topic

Edouard Bracame

ik ben er goed ziek van geweest hoor , was alles behalve lichte griep klachten en inmiddels al 2 weken en 1 dag ziek thuis ,

Let the good times roll

illustrator

Gewoon goed uitzieken, Rini
Er wordt veel te nonchalant gereageerd op Corona dit moment.
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Edouard Bracame

ja inderdaad , volgens de werkgever toen ik belde gisteren dat ik dus corona had kon ik dan vandaag wel weer beginnen want je hoeft er niet meer voor thuis te blijven  :stupid

ja .............. maar ik ben ziek  :huh:  gezegd dat ik Vrijdag in de ochtend een ritje wil doen in de regio met enkel de bakwagen vragen ze meteen of ze je de hele dag dan in kunnen plannen , nou nee dus  :stupid

nou ja , snap het ook wel , we hebben 2 nieuwe teamleiders en die moeten zich natuurlijk bewijzen aan hun baas , nou niet over mijn rug
Let the good times roll

Vitayalin

Zwager was vorige maand 1 nachtje in zkhs geweest. Op zaal lag alles wat te hoesten en eenmaal thuis bleek ook corona.

Hier thuis zijn we er nog steeds van gevrijwaard dus maar hopen dat dit zo blijft  :popcorn:

TigerManZ

Corona... gelukkig is het bij de meesten een vervelende griep of verkoudheid.
Ik duim voor je dat je er niets aan overhoud Rini!
Vervelend als dat wel zo is...

Beterschap!

Edouard Bracame

bizar dat het er bij mij zo ingehakt heeft deze keer , gisteren gewerkt van 6 uur tot ca 14.30 en was kapot en barste van de pijn in mijn kop

nu weer 4 dagen vrij en dan woensdag weer werken , zit gelukkig nog steeds een stijgende lijn in de verbetering dus hoop op binnen niet al te veel tijd weer de oude te zijn

Regina heeft ook positief getest en loopt wel te hoesten en te blaffen maar is er niet echt ziek van , mijn moeder loopt ook te snotteren en hoesten maar daar houd het ook op terwijl ik er echt doodziek van ben geweest en komende dinsdag al 4 weken onderweg  :shocked:

Let the good times roll

illustrator

Vandaag weer het jaarlijkse leuke dingetje.
Voor de 10e keer de off the roadcross dwars door en rondom Balkbrug.
Honderden offroad motoren vlak voor ons huis langs, spectaculair.
Parcours van 55 km, start om 9 uur tot half 2 en daarna gelijk alles weer opruimen en het bouwland egaliseren.
Organisatie is MAC van Dedem en onder auspiciƫn van de MON (zo te zien heeft de KNMV daar geen bemoeienis mee)
Foto's zijn vanuit mijn tuin genomen.

TigerManZ

Leuk dat zoiets nog gewoon kan Koos!
Denk dat op veel plaatsen in NL daar de nodige weerstand tegen zou zijn als men zoiets wil organiseren...

illustrator

Beetje ons kent ons mentaliteit.
De club staat heel goed bekend bij de bewoners van Balkbrug en Dedemsvaart.
Veel boeren stellen hun land beschikbaar, na de Cross wordt alles weer netjes geƫgaliseerd. De openbare wegen schoongespoeld en eventuele schade gelijk hersteld.
Wij hebben ook een vrij positieve gemeentebestuur wat het organiseren van evenementen betreft.
Verder hebben we op 2e paasdag al sinds 1952 de internationale grasbaanraces in het dorp.

Edouard Bracame

En zeg maar Co tegen tegen Koos  :funny
Let the good times roll

TigerManZ

illustrator

Om een kort verhaal lang te maken...
Mijn doopnaam is Jacobus.
Mijn vader en moeder noemden mij Ko en soms ook Koos.
Toen ik na het overlijden van mijn ouders mijn doopbeker vond in de nalatenschap ontdekte ik dat ik als Co gedoopt ben.
Dus sindsdien Co.

Vitayalin

Bij mij totaal anders dus. Lijkt er niet eens op.
Doopnaam1 is Jacobus  :pret

Veloce

Edouard Bracame

opletten Hans he , iedereen heet hier Jacobus ineens  :bonk

Let the good times roll