Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Basecamp

Gestart door Vitayalin, november, 19,2012, 23:17:25

Vorige topic - Volgende topic

akako

Er stond laatst een stukje in de motoplus van de hoofdredacteur over Garmin en basecamp waar ik me van harte bij kan aansluiten.

Komt er in het kort op neer dat er zo onwijs veel mogelijkheden op het apparaat zitten dat je er zowat voor gestudeerd moet hebben om het te begrijpen. En ik ben te lui om er veel tijd in te steken dus kom nog regelmatig (na twee jaar!) voor verrassingen te staan. Met andere woorden: Het apparaat doet iets anders dan ik wil. Echt heel irritant. 

Heb eigenlijk spijt dat ik geen tomtom heb gekocht, die was trouwens ook nog goedkoper.
Un vento di passione

illustrator

Ik kan niet meer oordelen over Garmin als dat ik alleen maar lees hoeveel problemen er zijn met software laden etc.
Maar het artikel in Motoplus is ook niet objectief.
Daarbij maakt dit blad ook nog eens flink reclame met de TT en dan lees ik een test toch even iets anders.
Eigenlijk vergelijkbaar met de zoveelste BMW-test uit het Promotorblaadje (lees BMW-Clubblad)
Mr. GPS reageerde in Promotor met veel kritiek op het artikel maar daarmee veeg ik ook m'n gat af.
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

guzzi vero

CiteerEn ik ben te lui om er veel tijd in te steken

Stop dan met zagen, verkoop de Garmin en koop een TT. Dan kan je over de TT beginnen zagen  :evil:

CiteerMr. GPS reageerde in Promotor met veel kritiek op het artikel maar daarmee veeg ik ook m'n gat af

Artikel van iemand die beweert dat hij al jaren Garmin rijdt. Nou moe, heb het artikel gelezen en dan denk ik ... wat een stomme kloot.
Het artikel van Hans Vaessen was trouwens terecht.
keep on smiling. even to the assholes out there. Where?

akako

ik koop geen tt

blijf liever een beetje op de garmin schelden  :grin:
Un vento di passione

illustrator

Citaat van: guzzi vero op augustus, 30,2014, 13:08:33
CiteerEn ik ben te lui om er veel tijd in te steken

Stop dan met zagen, verkoop de Garmin en koop een TT. Dan kan je over de TT beginnen zagen  :evil:

CiteerMr. GPS reageerde in Promotor met veel kritiek op het artikel maar daarmee veeg ik ook m'n gat af

Artikel van iemand die beweert dat hij al jaren Garmin rijdt. Nou moe, heb het artikel gelezen en dan denk ik ... wat een stomme kloot.
Het artikel van Hans Vaessen was trouwens terecht.

...."dat is niet zo, ja dat is wel zo"...... :stupid :stupid
lekker duidelijk die man....maar verder ken ik hem niet dus la ma lulle....ik veeg me reet af met de artikelen in Promotor.
Zogenaamde kritiek op de klakkeloos overgenomen artikelen van de Duitse zuster maar zelf ook niet vies van het overnemen van stukken.....zielig
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Vitayalin

Op uitnodiging van Garmin Nederland verzorgt MrGPS ook dit jaar weer een Snelcursus BaseCamp voor motorrijders.

De snelcursus Basecamp duurt een uur en is bedoeld voor zowel de beginnende gebruiker als voor motorrijders die wat moeite hebbgen met de overstap van MapSource naar Basecamp.

Aan de orde komen zaken als:

de werking van de bibliotheek
    het effect van activiteitenprofielen
    een route maken en manipuleren
    werken met een gedownloade route
    het effect van harde en softe viapunten
    het ei van columbus: de track als routebasis

De snelcursus vindt plaats:

Op Donderdag 26 februari

van 15.45 tot 16.45
    van 18.45 tot 19.45

Op Vrijdag 27 februari

van 15.45 tot 16.45
    van 18.45 tot 19.45

(Dus NIET op zaterdag en zondag)

Toegang is, voor bezoekers van de motorbeurs, gratis. Reserveren niet nodig.

Veloce

Dat lijkt me wel wat, we gaan toch naar de MB dus dat komt mooi uit!

Vitayalin

Kan helaas niet op donderdag wat normaliter onze voorkeur heeft anders was ik er wel even gaan kijken.

Vitayalin

Vitayalin