Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Zumo 350

Gestart door Vitayalin, december, 04,2012, 13:39:42

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

illustrator

Citaat van: Aladin op december, 04,2012, 13:39:42
http://www.anwbmotor.nl/motortest/getest-garmin-z%C3%BCmo-350lm

Wel aardig om de onderstaande reacties eens te lezen....lees en huiver.....

Artikel is wat mij betreft te oppervlakkig. Hier had je niet mee naar Faeroer eilanden hoeven rijden om alleen een verschil in schermhelderheid te constateren.
Kijk een naar het forum om te achterhalen hoe de verschillende instellingen werken. Dat is nog steeds een ramp. Vooral als je een route met Basecamp maakt en deze later importeert.

Ik heb een Garmin; ik vind het een waardeloos apparaat, stuurt me over zandwegen terwijl er een normale weg naast ligt. Ik kan niet meer tellen hoe vaak ik een weg in moest met "verboden in te rijden" Een garmin met de laatste update! koop nooit een Garmin, alsjeblieft

kom net terug bij Waipoint mijn garmin 550 deed het niet meer ,ben benieuwd naar de uitkomst is net 4 jaar oud

Ik snap niet dat ze een nieuw model uitbrengen, laat ze eerst maar eens zorgen, dat alle problemen opgelost zijn met de "oude"modellen.
De 660 is nog steeds niet zonder fouten!!

Heb 4 jaar geleden een zumo 550 aangeschaft en heb me mateloos geërgerd aan het uitvallen van het systeem. Enige manier om weer tot leven te brengen is een algehele reset.
Voor € 700 een hoop ellende
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Vitayalin

Dus omdat iemand een probleem had met een 660 of een 550 is die 350 ook maar niets?

We hadden zelf ook een probleem met de 550 en hoewel al buiten de garantie met een kleine bijbetaling een nieuwe gekregen.
De garantie is gewoon goed dus.
Tenminste als je bij de importeur zelf aanklopt.
Niet via Waypoint  :zwijg

Je kunt door corrupte routes wel eens een probleem krijgen onderweg inderdaad.
1e keer ook reset gedaan enz. maar inmiddels weten we eerst die route maar eens verwijderen en zien wat het dan doet.
Dergelijk zal bij Garmin nu eenmaal vaker voorkomen dan bij andere merken omdat je met Garmin nu eenmaal makkelijk routes van derden over neemt.
Waren routes van de mgcn overigens. We hadden beter moeten weten waarschijnlijk  :evil:

Vitayalin

Anyway, stond ik nu voor de keuze was het een 350 en zeker geen 660
telefoon en muziek wil ik helemaal niet op de motor.
Geintjes genoeg gezien van rijders die lekker muziekje aanhadden onder het rijden...

Wim Bon

en de 350 is op bijna alle fronten beter.......zeker qua snelheid!!

voor mij dus ook.......een 350.....hoop m over een paar maandjes te kunnen aanschaffen

Drs Zorro Davidson Le Mans

grrrrrrrrrrrrrrrarmin.

akako

pas op voor je tanden   :evil:
Un vento di passione

Vitayalin

z?mo 340/350 in de bergen is (was) de weg kwijt:

Er zit een fout in de z?mo 350 firmware versie 2.70, waardoor deze in de bergen de weg kwijt raakt, letterlijk van het padje af dus. Het goede nieuws is echter dat er een nieuwe firmware versie 3.50 is uitgekomen en dat deze fout te zijn gerepareerd.

Ik kan het in Nederland in ieder geval niet meer constateren. Tevens is de opnamen van reisgeschiedenis ook verbeterd, er word nu beter en netter geregistreerd.

Als laatst zitten er ook Bluetooth verbeteringen in, waardoor meer Bluetooth headsets het beter doen met de z?mo350.

Wim Bon

dat een Garmin de weg nogal eens kwijtraakt is niet ongebruikelijk.....

bij mij 550 EN de 210 was dat ook al zo......de 340 is van t zelfde laken een pak.......

brevadaytona

ok leuk hoe kom je aan deze update? en doet hij het hierna nog?
  heb bij mobieltjes slechte ervaringen met firmware updates. moet welzeggen bij ifm  gaat het altijd goed

met de onroutekaart naar oude vrienden geweest vandaag vanaf de camping naar driel  geeft een leuke  route , deels hetzelfde al met tomtom  naar de hoovers.

maakt de garfield een erg duur apparaat  om leuke routes te krijgem  zonder pc

Vitayalin

Heb met de 550 al diverse software upgrades gehad zonder problemen.
Niet te verwarren met kaartupdates.
Zal met de 350 niet anders zijn.

brevadaytona

koos ik heb op de garmin: softwareversie 2.50
                                    : firmwareversie 4.14.08

dus de firmware verie lijkt niet op 2.70 of 3.50  neem aan dat je dus de sofwareversie bedoelt?

dan heb ik dus een oude versie 2.50? is deze wel goed?

of is het toch de firmware ? en waneer ik hem na de vakantie update voor kaartupdate komt het dan met de firmware/software ook goed?

Vitayalin

Nee dat moet je apart updaten.

brevadaytona

oke en waar haal ik die vandaan

en er zit een  fout in de software 2.70 zit en dan naar 3.5  moet ?

zit deze fout dan ook in  versie 2.50 ?  en heeft het dan nut om naar 3.50 te gaan ?

Vitayalin

Heb je geen problemen heeft het niet zoveel nut lijkt me.
Met de "webupdater" kun je de software bijwerken.
http://www8.garmin.com/products/webupdater/howtoinstall.jsp