Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Zumo 350

Gestart door Vitayalin, december, 04,2012, 13:39:42

Vorige topic - Volgende topic

brevadaytona

wel grappig dat ze dat dan niet erkennen en je gewoon geen garantie geven op dat apparaat en vervolgens laten bijbetalen voor een 390 of tegen betaling van verzendkosten je de 350 wel willen terugsturen maar on gerepareerd  terwijl ze dus wel degelijk weten dat de fout bij hun ligt .

oplichtersbende  mag hopen dat dit niet geldt voor de 390 anders had ik toch beter gelijk de rechtsbijstand  kunnen inschakelen

Francois

Ton, je hebt het niet echt voor Garmin,meen ik begrepen te hebben.
Maar zeg gerust je gedacht  :evil: :grin: :yeah:
En lees ik goed dat je opa geworden bent?
Het mooiste wat er is.
Gelukwensen  :mellow:

brevadaytona

ja gisteren van een kleinzoon , bedankt .

nee niet meer zo voor garmin na div keren garantie perikelen die ze ook na 2x niet meer wilden repareren koop maar een nieuwe  :stupid :stupid :stupid :stupid

na 2,5 jaar ook versleten  :stupid

Vitayalin

vraagje... heeft de 390 ook de optie van bochtige wegen?
Wat ik las is die optie flink verbeterd en hoewel nog geen onroute een pak beter dan die optie van TT.
Las dat voor de laatste firmware update maar kan die optie in de 350 niet vinden  :mellow:

brevadaytona

ja die optie heeft de 390 , maar heb daar in de achterhoek met de oude tomtom de ervaring dat die  met een a naar b route met vermijd snelwegen leukere routes kiest dan de garmin , dit is idd pas gelijkwaardig met het onroutekaartje erin bij de garmin

viel mij tegen ook met binnendoor naar tlm vanuit hellevoet reden we met de garmin 350 dan eigenlijk lconstant langs de snelweg terwijl dit met de oude tomtom dit niet was .

weet niet hoe dat straks is met bochtige wegen op de 390 maar verwacht dat dit dan idd een heelstuk beter moet zijn

Vitayalin

Met de laatste firmware zouden routes heel anders lopen nu.
Maar ja kan dat helaas niet uittesten  :evil:

brevadaytona

ga het met de 390 merken hoop ik van de week update gedaan