Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Afstandmeten.nl

Gestart door illustrator, mei, 02,2014, 10:39:59

Vorige topic - Volgende topic

guzzi vero

De "oudere dame 550" kan dit inderdaad niet. Bij een 220 zit ik te twifelen maar bij een 3x0, 590 gaat dit dus wel.
keep on smiling. even to the assholes out there. Where?

illustrator

Citaat van: guzzi vero op mei, 08,2014, 00:41:12
en als je nu eens het gratis Basecamp zou installeren en daar de OSM aan koppelt kan je zelf je routes maken ?
Snap ik niet helemaal.
Ik kan in Afstandmeten die werkt met o.a. een OSM-kaart gelijk nieuwe routes maken of bestaande routes inladen.
Die routes zijn direct te gebruiken in mijn (fiets)MIO
Wat is voor mij de meerwaarde van Basecamp dan?
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

guzzi vero

CiteerIk had in het verleden al een aantal fietsroutes gemaakt in TYRE en deze als "itn" gesaved.
De MIO gebruikt echter de GPX-extensie.
Normaal is het geen probleem om "itn" in TYRE weer om te zetten in GPX.
Helaas krijg je hiermee een hele vreemde route die voor de fiets onbruikbaar blijkt.

Om de reden die je hierboven zelf aangaf

Maar als jij je gelukkig voelt met afstandsmeten voor mij geen enkel probleem. Zolang het werkt en de gebruiker gelukkig is....
keep on smiling. even to the assholes out there. Where?

illustrator

Ik ben de topic begonnen met te vertellen hoe makkelijk alles via de site Afstandmeten kan.
Vandaar mijn vraag waarom ik dan in hemelsnaam Basecamp zou moeten gebruiken.
En ja, ik ben er zeer tevreden over maar dat komt misschien ook wel omdat ik geen Garmingebruiker ben..... :zwijg :nanana

brevadaytona

:pret :pret :pret :pret :pret ik wel en heb dus nu basecamp  :pret :pret :pret :pret :pret  :stupid :pret

en ook nog een curses gekocht :stupid

illustrator

misschien kan je alles op Marktplaats ruilen voor een TomTom Rider II .....uiteraard wel met bijbetalen natuurlijk.... :pret :pret :pret

brevadaytona

zou kunnen maar ga ik lekker niet doen , de nieuwe tomtom moet boven in de houder geschoven worden en kan dan niet meer
  achter het kuipruitje , en  ga nog uit van de voordelen van de garmin ,over 5 jaar zien we wel

Wim Bon

Zo is t Ton

Overigens jammer dat je niet mee gaat naar de moezel....hadden we meteen er een stukje navi kennis opgedaan
Bij Herman ga ik toch een dagroute maken....hadden we t 1 en ander meteen even kunnen bekijken!! :yeah:

brevadaytona

wim ik heb zo mijn redenen om geen ritjjes meer via het forum af te spreken .

jammer maar helaas

Wim Bon

dat is in ieder geval jammer.....en zoals een vriend van mij altijd zegt: een gemiste kans.....

maar dat is jouw beslissing......nogmaals,jammer