Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Tomtom mydrive

Gestart door breva, september, 30,2019, 19:36:31

Vorige topic - Volgende topic

TigerManZ

Nou ik tik de CC al snel aan...
In Nijmegen wordt vaak en veel op snelheid gecontroleerd en die Waalbruggen nodigen uit om met 70km/u of meer overheen te rijden terwijl het daar 50km/u is...
Dus niet alleen bruikbaar op de snelweg voor mij 😉

illustrator

De irritatie stijgt als mensen met hun CC aan op de snelweg gaan inhalen...
De Tomtom geeft de precieze snelheid aan en met 100 km/h haal ik heel wat CC-rijders in.
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Veloce

Zeer irritant die CC rijders die met 2 km/u verschil aan het inhalen zijn.

Je ziet die egoïsten ook denken als je ze eindelijk kan inhalen,
"Hij wacht maar je mag hier toch niet harder dan 100" :stupid

TigerManZ

Ik begrijp dat wel van dat slome inhalen. Moet zeggen dat ik het verkeer achter me redelijk in de gaten hou en als ik ga inhalen en er komt een snelle rakker aan dan geef ik zelf meestal ook ff wat gas bij en ga daarna wel weer naar rechts.

illustrator

Dan ben je een uitzondering.

Edouard Bracame

met de vrachtwagen rijdt ik zeker 70% op de cruise control , ook in de bebouwde kom en heeft me maar dat moet ik dan afkloppen op hout over afgelopen jaar een heel jaar zonder bekeuringen opgeleverd terwijl ik het jaren daarvoor aan de lopende band bekeuringen had ,

zal ook schelen dat ik al sinds eind april vorig jaar niet meer in Belgie kom want daarvandaan komen de bekeuringen in volle postzakken binnen tegenwoordig , ik begin niet meer voor 5 uur maar meestal zelfs rond 05.30 en die ritten gaan niet meer naar Belgie en mis er helemaal niks aan , kut land

hier in midden op cruise control rijden inderdaad oeverloos maar als we naar de familie in het noorden gaan zet ik hem echt wel lekker op cruise control , wat dan inderdaad wel mega irritant is omdat ik hem precies op de maximum snelhied zet je allemaal van die loosers hebt die dan 97 of 98 gaan rijden bang dat ze bij strak 100 een bekeuring krijgen en dan is het irritant dat je inderdaad met je 100 op de cc er heel langzaam naar toe rijdt en er dan dus op een moment TE dicht achter komt te rijden en dus in moet gaan halen maar dat doe ik dan dus niet op de cc , dan geef ik gewoon even gas bij ,

doe ik met de vrachtwagen trouwens ook , die heb standaard op 85 op de cc , dat is de max snelheid in de econmomie mode maar als ik in ga halen geef ik gewoon even gas bij tot 90 zodat ik er zo snel mogelijk langs ben

helemaal niks mis mee met rijden op cc mits je goed vooruit kijkt en je op tijd op verkeer voor je kan reageren
Let the good times roll

illustrator

Wat de meesten dus niet doen... :zwijg