Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

ons dorp Nederland , de mooiste wegen

Gestart door breva, augustus, 30,2020, 08:53:56

Vorige topic - Volgende topic

breva

gaat me toch echt aan mijn hart hoor om de V11 weg te doen maar is gewoon te duur om hem helemaal naar mijn zin te maken en er bij te houden , nu bleek al weer dat ik ook helemaal geen zin en geen tijd meer heb in het rijden en onderhouden van 2 motoren maar gisteren zoals ik veel vaker had , stond er eerst weer een auto naast me bij het stoplicht bij Loenersloot met een ouder echtpaar er in allebei met de duim omhoog en zeiden dat het zo,n mooie motor is en later in Maarssenbroek nog weer een mijnheer met zijn duim omhoog , het is gewoon een schitterende motor om te zien  :klap

helaas , ik hoop dat er een andere liefhebber voor komt en hem gaat vertroetelen , de olielekkage wat volgens Koos niet kon heb ik overigens wel opgelost , er zit rechtsachter een beugel onder de bouten van de carterbak ( waar de jiffy tegen aan klapt ) en op dat beugeltje lag iedere keer wat olie wat er dan vervolgens van af druppelde als de motor op zijn jiffy in de schuur stond , vorige week de beugel er eens afgeschroefd en wat bleek , in het voorste gat zat een kortere bout ( afgebroken ) en die was ook gewoon dol en niet meer aan te draaien ( vreemd dat dat met onderhoud niet gezien is ? ) ik had geen andere langere bout maar ringetje onder bout weg gehaald en kon hem nu wel vast draaien en wat denk je ? lekkage opgelost  :klap ik denk dat omdat die bout daar de carterbak niet meer vast trekt tegen het carter die mischien iets open gaat staan als het blok warm wordt waardoor er wat olie tussendoor komt en op het beugeltje beland ?

anyway , ik ga me er maar overheen zetten , vanmiddag rond 13.00 uur komt de Griso en zaterdag al had ik zo,n knop gehaald bij TLM voor op de beugel waar het stuur mee vast zit om de RAM mount aan te monteren en gisteravond kreeg ik via Amazon ( geen verzendkosten ) van Tomtom het active deel binnen van de dock voor mijn Tomtom 550 welk ik op de Triumph had laten zitten , gs ik er vandaag niet opbouwen want vanmiddag ga ik natuurlijk rijden met de Griso maar na deze week 2 1/2 week vakantie en dan komt dat wel goed ,

op de Griso zit nu ook op de beugel waar het stuur mee vast zit zo,n sigeretten aansteker aansluiting zeg maar , ben nog aan het nadenken of ik die gewoon weg zal halen en die draad vervang door de draad van mijn Tomtom dock of dat ik een zo,n stekker aan het snoer van de dock zet en hem dan in die aansluiting op het stuur steek ? beide opties hebben hun voor en nadelen , dat besluit neem ik later

oh en die routes komen ook wel in mijn vakantie hoor Han , komt goed

ter herinnering aan een van de mooiste Guzzi,s ooit gebouwd   :voila