Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Mag het ietsje meer zijn?

Gestart door Vitayalin, november, 22,2022, 11:50:40

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

Dat wil je niet te vaak doen zeker  :popcorn:

illustrator

Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Veloce

Tja...uiteindelijk zal dat ding wel verkocht worden.
En dan waarschijnlijk aan de verzamelaar die er geen meter op gaat rijden.

Ik vind hem niet echt mooi, eigenlijk een lelijk ding.

Edouard Bracame

beetje moto gp ding he , dat zal ook het idee wel zijn

absoluut niet mooi inderdaad maar dat geld wat mij betreft voor zo,n beetje 98% van de nieuwe motoren op dit moment

en wat ik nog wel mooi vind valt allemaal onder de categorie damesbrommer  :stupid zoals die Benelli,s enzo maar buiten dat zet ik ook nog wel wat vraagtekens bij de chinese kwaliteit

MAARRRRRR gisteren kwam ik een stukje tegen dat Kawasaki nu ook al met een copy / retro model van de 750 H2 gaat komen , zat ook een foto bij SCHITTEREND  :klap kan alleen het artikel niet meer terug vinden  :stupid

zag er net zo uit  :voila , zelfde kleur ook maar dan met een Z1000 blok er onder , PRACHTIG

mocht iemand dat artikel ook gelezen hebben en nog terug kunnen vinden hier de link graag

Let the good times roll

brevadaytona

De Kawa z900 was echt de bike  vroeger. Nu nog waanzinnig  gave motor

Edouard Bracame

absoluut ,ik kijk nog steeds met 1 oog zeer regelmatig bij Arie Molenaar op de site of ze een inruiler binnen krijgen , geweldige motorfiets en wat mij betreft de MOOISTE fiets die op dit moment nieuw te koop is maar prijzen vanaf 14.349 vind ik toch wel wat over de top voor zo,n machine maar gebruikt met weinig km,s en in nieuwstaat EN een goede prijs voor mijn Honda terug zou ik zeker overwegen

maar als Arie er eens een binnen krijgt ga ik zeker babbelen

Let the good times roll

Vitayalin

Gaat toch allemaal weer terug naar het tijdloze model he met een "normale" koplamp en uitlaten ook.

Edouard Bracame

zeker maar of er een heel grote groep liefhebbers mee weg loopt ?
het gros gaat these days toch voor die all road dingen a la GS en soortgenoten

maar voor mij is dit een motor zoals die er uit hoort te zien en eigenlijk meest ideale combinatie , de looks van toen en de techniek van nu
enige MUST voor mij is wel dat er in ieder geval een paar normale klokken op zitten , zo,n digitaal plat social media plaatje als dashboard daar haak ik af

heb het in mijn vrachtwagen ook , vind het verschrikkelijk  :stupid en moet dat dus zeker op de motor niet hebben want dan gaat motorrijden op werken lijken  :stupid

Let the good times roll

Vitayalin

Vitayalin

En is dat een echt blok of een cover met elektro motortje er in  :pret

TigerManZ

Volgens mij met "zijwieltjes"  :pret

Vitayalin

Vitayalin

Leuk campertje.
De raketwerpers maken het wel af.