Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

kabouter gezeik

Gestart door Edouard Bracame, maart, 21,2024, 10:08:46

Vorige topic - Volgende topic

Edouard Bracame

Bij dat truckersweekenden publiek zitten inderdaad altijd veel droevige figuren die verder niks hebben in hun levem en het nodig vinden om zo veel mogelijk lawaai te produceren met allerlei luchtdrukhoorns en kleppen in de uitlaat en dan voorzien van zoveel mogelijk lampjes ,

Gelukkig ben ik gewoon vrachtwagen CHAUFFEUR ( geen trucker dus ) en ben ik iedere week op vrijdag weer blij dat ik dat ding na 3 dagen werken aan de kant kan zetten en weer 4 dagen vrij ben

Is dan ook echt het enige voordeel van het werk , uiteraard volgens planning begintijd maar klaar naar huis , geen gezeik met van 08.30 tot 17.00 uur ofzo , gewoon klaar naar huis en in 3 dagen dusdanig veel salaris waar hele volkstammen in een 5 daagse 40 urige werkweek nog niet mee thuis komen

Maar moet er echt niet aan denken in de weekenden ook nog weer tussen die zooi te gaan lopen
Let the good times roll

Edouard Bracame

valt me ineens op dat er eerst twee van die kleine Guzzi ritten van het kabouterforum waren of hoe dat ook al weer heette er nu geen een meer over is ???

ja ja ik weet het , als je iets aan of op te merken hebt moet je het zelf organiseren of zelf in het bestuur gaan of weet ik veel wat voor een onzin ze daar allemaal nog meer spuwen als je iets dergelijks vraagt

was in het verleden veel discussie over het feit dat er meerdere ritten met dezelfde naam werden georganiseerd en nu dus helemaal geen ritten meer , valt me sowieso op dat er weinig meer georganiseerd wordt op dat gebied daar ?

ja ja zelf organiseren , zijn allemaal vrijwilligers en braaaaaaaaaaakkkk 

:kabouter
Let the good times roll

illustrator

Totaal zinloos om voor die kabouters nog een rit te organiseren...opkomst en reacties nul komma nul... :stupid  :stupid  :stupid

Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Edouard Bracame

nou ja , een tentfeest met een graftakke teringherrie band met een nog beroerdere geluidsintallatie , BBQ met goedkoop vlees en liters eigen merk bier en bezopen voor je tentje zitten zijn de meesten nog wel voor te porren alhoewel ik daar ook al gezeik over gehoord heb omdat de plekken op de camping in Tienhoven ook al erg duur aan het worden waren  :pret

en omdat onze Koos destijds nogal eens schreef dat je er geweest moet zijn om te kunnen oordelen , dat ben ik meerdere keren samen met Cees na afloop van de oldtimerrit in Vianen die altijd op dezelfde dag valt dus ik mag oordelen  :yeah:

Let the good times roll