Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

kabouter gezeik

Gestart door Edouard Bracame, maart, 21,2024, 10:08:46

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

Citaat van: Edouard Bracame op april, 12,2024, 15:58:03
Koos was helemaal ondersteboven van het feit dat de motor al met 1 druk op de knop ging lopen  :pret

Ha ken je mijn motoren nog niet.
Maar het weggedrag van zo'n duizend verbaasde me wel en leek meer gelijk een Guzzi van 650 dus.

Edouard Bracame

CiteerVraagt er 1 op dat kabouterforum waar banden via internet  bestellen.

ik kan maar niet begrijpen waarom mensen proberen te bezuinigen op zoiets belangrijks als banden ,

blijft raar volk die kabouters , willen wel motor rijden maar mag geen geld kosten
Let the good times roll

hajerik

Heb ook wel eens bij pneus besteld na overleg, banden waar daar aanzienlijk goedkoper als de inkoop voor de baas.
voor zijspan altijd online of aanieding banden.
poetsen is verloren rijtijd

Edouard Bracame

dan doet de baas toch iets fout  :bonk maar het is natuurlijk al snel goedkoper als bij de neefjes he  :yeah:
Let the good times roll

brevadaytona

Klopt uiteraard  ook bij de neefje gekeken  voor de banden , maar daar waren de banden idd erg duur , bijna 2x zo duur als bij Rockanje motors .

Wel in de tijd dat ik de Centauro had was Lamers erg goedkoop met de banden , Teo had toen een hele  voorraad gekocht van
Pirelli banden .

Maar dat  is ruim 20 jaar gelegen

illustrator

Vrekken... :nanana
3x raden van wie het negatieve emootje is.

Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Vitayalin

Leuke gozer. Mag graag de knuppel er in gooien en HansV7 weer knarsetanden.
Ton zal hem ook kennen, hij was met zijn LeMans ook bij het LeMans treffen in Roosendaal.

Profiteurs als Peter Knol mag hij ook graag op de kast jagen.
Zelfde humor als Rini over de knibbel kabouters  :evil:
Altijd wel een paar die alles serieus nemen wat hij er in gooit.
Lijkt vaak "de Speld" wel met die reacties.

illustrator

Altijd weer leuk hoe Larry op Guzzi-Rob reageert waarna Guzzi-Rob zegt hem dan gelijk te blokkeren.
Als Larry dan later weer antwoort stinkt Guzzi-Rob er weer in om daarop te reageren.... :bonk

Edouard Bracame

dus het was niet JCK ? miste de letters onder de mail al  :bonk
Let the good times roll

Vitayalin

Ja die Rob is best wel een goeie gast.
Hoewel lang geleden dat ik daar persoonlijk kontakt mee had.
Snap ook helemaal niet waarom die er steeds weer in trapt maar wellicht steeds de optie "serieus" in z'n keuzemenu aan staan?

Edouard Bracame

gisteren onderweg met buurman kwamen we een hele groep Guzzi,s tegen , weet zo niet wat allemaal maar was wel een V11 rosso mandello bij ,

hadden ze een dagje uit van het kabouterforumpje mischien ? wedstrijdje bij wie er het meeste stuk gaat onderweg ?  :pret
Let the good times roll

Vitayalin

illustrator

Peter Knol met een Porsche???... :zwijg

Vitayalin

Alleen als die op het werk gratis kan opladen.

Edouard Bracame

Regina had vandeweek een of ander discussie ding over echte auto,s / duracell autotjes op Facebook ofzo en daar was zo,n op batterijtjes rijdende droeftoeter die beweerde dat mensen met echte auto,s ( met benzine / diesel motoren dus ) jalours waren op mensen met batterij autotjes omdat ze die niet konden betalen  :pret

wat een idioot joh , hij bedoelt waarschijnlijk dat hij van zijn baas geen echte auto meer mag uitzoeken en dus van verdriet in zo,n batterij op wielen rijdt  :pret

echt waar , ik ken echt geen een petrolhead die ook maar voor zijn verdriet in zo,n ding wil rijden en mischien moet hij eens naar de mening van een Jeremy Clarckson ( top gear / grand tour ) vragen over electrische auto,s en hun bestuurders  :pret

mensen die zo,n auto hebben / rijden zijn mensen die niet van auto,s en auto rijden houden en vaak van die ICT sukkeltjes die van hun wijf geen echte auto mogen kopen en dus van ellende maar in zo,n ding van de zaak rijden

sukkels
Let the good times roll