Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

regiorit midden

Gestart door Edouard Bracame, april, 03,2025, 17:45:27

Vorige topic - Volgende topic

Edouard Bracame

Zondag 27 April is weer de regiorit midden georganiseerd door regiocafe midden

verzamelen met kopje koffie van de club ( ja ook voor niet leden ) om 12 uur bij  :voila

restaurant de hoge weide
Ab Harrewijnplein 45
3544AL Utrecht

betreft een rit over de mooiste binnendoor weggetjes in midden NL van ca 100 km

na afloop kan je ook terecht voor een goede maaltijd bij bovenstaande waar de rit ook weer eindigt
Let the good times roll

TigerManZ

Leuk maar ik ben er niet bij vanwege andere bezigheden...

Edouard Bracame

Begint hier op het kabouterforum te lijken als iedereen gaat schrijven waarom hij niet komt  :funny
Let the good times roll

Edouard Bracame

Koos weet niet wat de plannen zijn maar volgens de vooruitzichen gaat het volgende week zondag zonnig en droog worden  :weerman dus ik ga als dat niet verandert de regiorit wel rijden op de Breva mits uiteraard de vooruitzichten niet veranderen
Let the good times roll

Edouard Bracame

Maar we houden wel even contact via de whatsapp
Let the good times roll

Edouard Bracame

heb je geappt Koos maar nog steeds geen blauwe vinkies  :shocked:  mischien moet je af en toe eens op je telefoon kijken  :bonk
Let the good times roll

Edouard Bracame

En kunnen wel zeggen dat de regiorit een gigantisch succes was met maar liefst 43 ( ingeschreven ) deelnemers , we weten niet of iedereen zich ingeschreven heeft

De 2 groepen waar we normaal mee rijden ging dus niet lukken want veel te grote groepen dan , gelukkig had ene Paul uit Someren de route in GPX ofzo gemaakt en kon die gedeeld worden met andere deelnemers waarmee we uiteindelijk in 5 of 6 groepen de rit gereden hebben ,

Ik zelf heb de rit samen met Nico uit Kortenhoef en een vriend van hem gereden en dat ging heerlijk , mooi genoeg ook met 3 man zo,n ritje

Cees had er een prachtige rit van circa 100 km van gemaakt over voor mij veelal bekende wegen maar toch geweldige rit mede dankzij het schitterende weer natuurlijk

Wij zijn met ons 3en als laatste vertrokken en kwamen gaandeweg onderweg 3 groepen tegen die terrasjes aan deden en zo waren we als 3de groep binnen , met terugkeren van alle deelnemers werd het drukker en drukker op terras en binnen bij de hoge weide ( regiocafe ) en zat zelfs gaandeweg stampvol

Na enige tijd vertrokken de meesten en zijn we met ca 13 man blijven eten waaronder een groep van 6 man van regiocafe zuid waaronder een tandarts uit de buurt van Valkenburg , verder deelnemers uit Holten , Haarlem en die phillipe ( guzzi boer ) uit oostzaan of waar die ook vandaan komt en zelfs DE voorzitter was er ( heb ik van horen zeggen want ken de beste man niet )

Al met al giga geslaagde dag met als grote ontbrekende onze eigen moddereter Koos die zich wel per whatsapp had afgemeld maar toch jammer
Let the good times roll