Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

68°

Gestart door Francois, april, 06,2025, 18:42:27

Vorige topic - Volgende topic

Francois

Wie mij nog kent van mijn oude gebruikersnaam (Frans), weet misschien dat ik al een hele tijd gps gebruiker en tester ben.

Ik heb al met veel apps gereden (en ze getest). Ik heb 68° weten beginnen, heb die van in de aanvang getest en wat opmerkingen gegeven.  Wat ik nu zie, bevalt mij erg.  Dit wordt volgens mij 1 van de betere, misschien wel 1 van de beste navigatie apps voor moto.

Wel is het zo, dat ik al een hele tijd nog maar zelden met een gps toestel rij, maar vrijwel uitsluitend op android smart phone. Werkt ook op iphone.  Webversie en Android auto zouden er dit jaar nog moeten komen.

Wel Franstalige versie, misschien een probleempje voor veel Nederlanders, maar toch wel duidelijk genoeg, zelfs voor niet Franssprekenden.

Vooral de gebruiksvriendelijkheid en de praktische toepasbaarheid vallen op, en dat is voor mij persoonlijk toch 1 van de voornaamste kenmerken van een goede (navigatie)app.

Het is gratis en als je vragen hebt, kan je bij mij terecht.  Downloaden kan uit de Playstore of de Apple bibliotheek.  Probeer het eens, zou ik zeggen.

Hier wat meer toelichting op het web  https://app68.eu, maar je kan natuurlijk ook gewoon rechtstreeks de app downloaden in Android of Iphone.

TigerManZ

Als ze nou eens zo verstandig zijn deze website ook in het Engels te maken dan hebben meer mensen er wat aan. Ik haak namelijk af als ik op deze website kom...

Edouard Bracame

hee Francois duikt zomaar ineens weer op vanuit de Belgische krochten op de Guzzioot , dat is lang geleden zeg , alles goed daar in het Belgische ?

Let the good times roll

Francois

Jawel hoor, rij ondertussen met een 3-wieler (Can Am), de leeftijd slaat onverbiddelijk toe. Je houdt nog een klein beetje het motorgevoel, en op 3 wielen kan je niet vallen  :mellow: 

Was dit forum eigenlijk uit het oog verloren (zit op geen enkel forum meer), maar mij terug in herinnering gebracht door Pille.  Wij kwamen mekaar toevallig tijdje geleden tegen.  Ik haalde mijn kleinzoon van school af, hij zijn dochter van diezelfde school.

Zodoende .... :popcorn:

Edouard Bracame

Pille hebben we hier ook al tijden niet meer gezien , weet jij de reden ?
Let the good times roll

Francois

Is nu aan de biljart, naar eigen zeggen totaal niet meer met motorijden bezig. "V11 staat te rotten in de garage" (zijn woorden).

Edouard Bracame

dat meen je niet ?????
Let the good times roll

Edouard Bracame

helemaal geen navigatie meer op de motoren , was er zo verschrikkelijk klaar mee altijd dat gezeik met routes die altijd wel weer ergens fout gaan en daarmee dus ook je dag om zeep helpen en buiten dat wil ik al die troep niet op de motor

de Tomtom ligt ergens in de kast stof te verzamelen , komt er enkel nog eens uit als Regina in haar Panda navigatie nodig heeft want in mijn Tipo zit Tomtom navigatie in het mediasysteem van de auto maar Regina pakt ook meestal wel haar telefoon voor navigatie in de Panda

ik heb dus afgehaakt in het routes rijden van de Tomtom , wat een drama , wat ooit iets heel makkelijk werkend was in de tijd van de eerste Tomtom,s voor op de motor en tyre om je route te maken hebben ze een groot ondoordringbaar , onoverzichtelijk en onbegrijpelijk iets weten te maken waarbij de Tomtom ook nog steeds weer zijn eigen interpretatie doet van de route die jij duidelijk anders hebt ingevoerd , ik ben gestopt met me ergeren daar aan , heb het grootste deel van mijn leven zonder navigatie motor gereden en dat zal het laatste deel van mijn achtieve motorleven ook wel lukken nu ik de 60 nader
Let the good times roll