Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

kentekenplaat houder

Gestart door Edouard Bracame, april, 07,2025, 08:11:30

Vorige topic - Volgende topic

Edouard Bracame

mischien dat iemand hier iets heeft of weet hoe ik er aan kan komen ,

ik zoek zo,n kunststof kentekenplaathouder en heb ze wel eens gezien met opdruk Moto Guzzi en de adelaar er op , weet iemand waar ik die kan kopen of heeft iemand er een liggen ?

en anders een TLM kentekenplaat houder , er zit er nu een op van Motorini en die mijnheer ga ik geen reclame voor rijden , daar had ik er al een van liggen ook van een motor gehaald

mischien dat iemand mij hier aan kan helpen ? vergoed graag de verzendkosten
Let the good times roll

TigerManZ

Heen houder maar als je een beetje Googled kun je vast ook stickers vinden die de juiste maat hebben en evt, voorzien van een eigen tekst. Dat kan leuker zijn dan reclame rijden toch?

Edouard Bracame

ja was ik al tegen gekomen van de Italiaanse vlag maar vind ik een beetje een goedkope oplossing alhoewel goedkoop , ze durven 8,95 voor 2 stuks te vragen  :bonk

Let the good times roll

TigerManZ

Och... is nog wel overheen te komen toch?

Ze zijn er ook met spreuken als je de vlag niet wil...

Edouard Bracame

spreuken en tegeltjes wijsheden  :surrender

mischien dat ik inderdaad die Italiaanse vlag wel ga doen alhoewel ik er ook een ben tegen gekomen waar je in ieder geval zelf de tekst kan opgeven die er op moet staan , kan je er Moto Guzzi op laten zetten ofzo en is ook nog geen 20 euro
Let the good times roll

Edouard Bracame

heb me bedacht dat ik nog een houder heb liggen van die Motorini en dat ik mischien de tekst er met thinner er wel gewoon af kan halen , zal het eens proberen , dan ben ik ook klaar

Let the good times roll

hajerik

Citaat van: Edouard Bracame op april, 08,2025, 07:06:53heb me bedacht dat ik nog een houder heb liggen van die Motorini en dat ik mischien de tekst er met thinner er wel gewoon af kan halen , zal het eens proberen , dan ben ik ook klaar

Lukt dat niet met thinner of remmen reiniger kan je ze gewoon via internet bij TLM samen met de m6x55 boutjes bestellen.
poetsen is verloren rijtijd

Edouard Bracame

heb al 50 stuks M6x55 inbusboutjes besteld voor 6 euro , samen met 50 stuks M6x20 inbusboutjes ook voor 6 euro
zal geen wereldkwaliteit zijn maar voor waar ik het voor nodig heb best zat

die TLM kentekenplaathouders kan ik nergens vinden op de site ?

Let the good times roll

hajerik

Citaat van: Edouard Bracame op april, 11,2025, 18:28:55heb al 50 stuks M6x55 inbusboutjes besteld voor 6 euro , samen met 50 stuks M6x20 inbusboutjes ook voor 6 euro
zal geen wereldkwaliteit zijn maar voor waar ik het voor nodig heb best zat

die TLM kentekenplaathouders kan ik nergens vinden op de site ?

Staan ook niet op de site, moet je om vragen

Edouard Bracame

ooohhh bij deze  :yeah:  aan jou dan  :yeah:
Let the good times roll

hajerik

Zal tzt wel eens kijken of er ergens nog een gebruikte ligt.  :nanana

Edouard Bracame

Top dankjewel erik  :klap  uiteraard betaal ik de verzendkosten
Let the good times roll