Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Caferacerdag Achterveld 2025

Gestart door Edouard Bracame, juni, 30,2025, 17:14:03

Vorige topic - Volgende topic

Edouard Bracame

aanstaande Zondag 6 Juli is het weer zover , de Caferacerdag in Achterveld

nog forummers van plan aan te gaan ?, staat hier wel op de agenda en denk er aan op de Kawa te gaan , weersvooruitzichten zijn prima dus let's go  :crossy

thema dit jaar is vrouwen op caferacers , ben benieuwd wat er allemaal ten tonele gaat verschijnen dus

wie weet tot zondag in Achterveld ?

Let the good times roll

Edouard Bracame

thema is dus een beetje dit idee  :voila

moet overigens wel bekijken hoe ik alles ga doen die dag , caferacerdag dus begin van de middag , schoonpapa na 5 jaar terug uit Spanje en komt hier weer wonen in Nieuwegein waar we de laatste weken heel druk zijn geweest om alles klaar te krijgen en die land om 15.00 uur op vliegveld Eindhoven EN dan ook om 15.00 uur de F1 op Silverstone , heb gisteren door regiocafe ook al niet live kunnen kijken dus daar moet ik nog even de gedachten over laten gaan

Let the good times roll

illustrator

Lekker strakke race-overall, vroeger ook mee gereden met alleen een onderbroek en t-shirt eronder...ook in de voorjaarstrainingen bij temperaturen van 7-10°...
Ik zocht nog zo'n strakke overall voor op de Imola maar tegenwoordig zijn alle race-overalls opgevuld met schokdempende materiaal en zelfs met airbags en rugprotectors en dat geeft mij wel een beetje het gevoel van een Michelinmannetje en een mietje...
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Edouard Bracame

:pret

toch zie ik liever haar in dat pak als jou Co  :yeah:
Let the good times roll

hajerik

Citaat van: illustrator op juli, 01,2025, 12:27:34Lekker strakke race-overall, vroeger ook mee gereden met alleen een onderbroek en t-shirt eronder...ook in de voorjaarstrainingen bij temperaturen van 7-10°...
Ik zocht nog zo'n strakke overall voor op de Imola maar tegenwoordig zijn alle race-overalls opgevuld met schokdempende materiaal en zelfs met airbags en rugprotectors en dat geeft mij wel een beetje het gevoel van een Michelinmannetje en een mietje...

Damen "leathers" in Breda maakt nog steeds raceoverals op maat. Misschien hebben ze de oude patronen nog.
poetsen is verloren rijtijd

illustrator

Dat zijn ook hele mooie alleen overstijgt de prijs wel de waarde van de Imola... :pret  :nanana
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

hajerik

Een zeer begrijpelijk keuze.

Zie wel vaker dat de verpakking van een beter niveau is als de inhoud.
zeg maar als een aap met een gouden ring.
Maar ja, als je er het gevoel van krijgt wie ben ik dan.
poetsen is verloren rijtijd

Edouard Bracame

Als ik nu eens naar de weersverwachting kijk gaat de caferacerdag in tegenstelling tot eerder deze week nu volledig in het water vallen  :weerman

Hoeven we daar vast niet heen  :stupid
Let the good times roll

TigerManZ

Veel plezier zondag!

Ik heb een ander uitje met ons gezin...

Vitayalin

Was vorig jaar toch dat thema?

Iemand daar nog geweest?

Edouard Bracame

ja dat meende ik me ook te herinneren dat dames op caferacers het thema vorig jaar was maar stond er nu ook weer als thema ?

nee niet geweest , kloteweer en moesten s ochtends naar mijn moeder in Harmelen want daar was zaterdag niks van gekomen en om 15.00 uur moesten we schoonpapa ophalen op vliegveld Eindhoven

morgen lekker onverwacht dagje vrij en ga denk ik de hele dag slapen en niks doen , afgelopen 3 weken zijn een gekkenhuis geweest en nu echt doodmoe , kan toch wel merken langzamerhand dat de 60 voor de deur staat en dat zo hard werken als ik vroeger altijd deed toch wel er in hakt
Let the good times roll

Edouard Bracame

CiteerLekker strakke race-overall, vroeger ook mee gereden met alleen een onderbroek en t-shirt eronder...

je bedoelt zoiets  :voila  :yeah:

http://www.youtube.com/shorts/yaQzoZ3bBBk
Let the good times roll