Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Leuke dingesen

Gestart door Vitayalin, oktober, 16,2012, 22:11:55

Vorige topic - Volgende topic

Edouard Bracame

mannen , ik overweeg een klooster te gaan kopen en ben op zoek naar een aantal vrouwen die daar willen komen wonen

ik denk aan ieder een eigen kamer , gezamelijke keuken en gezamelijke eetruimte , een grote open doucheruimte en mischien iets van een hobbyruimte in de garage in de geest van SM kamer ofzo voor de liefhebbers

geinteresseerden kunnen zich melden via deze site  :pret

Let the good times roll

hajerik

Anton Heyboer deed dat toch.
poetsen is verloren rijtijd

Vitayalin

Die stopte bij 5.
Het weekend was voor hemzelf  :popcorn:

Edouard Bracame

in ieder geval stukken interessanter als met een stel bejaarde MGCN kabouters een of andere Guzzi communie beginnen  :pret

Jasper schreef destijds al over huize avondrood voor bejaarde MGCN kabouters en zowaar wil hans750s het nog in de praktijk gaan brengen ook  :yeah:

Let the good times roll

Vitayalin

Een man en zijn vrouw zitten 's avonds samen naar tv te kijken. De man is pindanootjes aan het eten en tracht ze in zijn mond te werpen. Echter, op een gegeven moment stoot zijn echtgenote hem aan net op het ogenblik dat hij weer eens zo'n nootje in zijn mond wil werpen en het belandt in zijn oor. Met verwoede pogingen probeert hij het los te peuteren, maar hoe hard hij ook zijn best doet, hij slaagt er enkel in om het steeds dieper en vaster in zijn oor te duwen.

De man en zijn echtgenote zijn bijna ten einde raad en zijn al van plan om een dokter te bellen, als hun dochter thuiskomt met haar nieuwe vriend. Die jongen bekijkt de man, steekt zijn twee vingers in de man zijn neus en zegt hem te blazen. Het pindanootje vliegt uit zijn oor. De dochter en haar liefje verdwijnen, de echtgenote is enorm opgelucht en extatisch na het aanschouwen van dit staaltje en vraagt opgewonden aan haar man: "Wat denk je dat die jongen later zal worden ?"
Waarop de man antwoordt: "Aan de geur van zijn vingers te oordelen waarschijnlijk onze schoonzoon."

Edouard Bracame

deze mop stamt nog uit de tijd van de monogamie ofzo ?  :pret
Let the good times roll

Vitayalin

oud en arm. Dan blijf je vanzelf wel monogaam  :yeah:

Vitayalin

Het is natuurlijk geen Honda maar bandjes oppompen, wat verse benzine en gaan maar weer.

illustrator

Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Vitayalin

De kleur van m'n VW busje  :evil:

Edouard Bracame

zilver is net als dat grijs wat je een poosje terug ineens heel veel zag niet bepaald mijn favoriete kleur ( waar zijn al die grijze auto,s ineens gebleven trouwens ? )
FIAT heeft zelfs enige tijd geleden het besluit genomen geen grijze auto,s meer te bouwen

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/fiat-gaat-geen-grijze-autos-meer-maken/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F
Let the good times roll

illustrator

Ik ben ook geen fan van die grijze auto's, erg saai.
Gelukkig is mijn barchetta zilverkleurig metallic net als de Maserati MC20 in de link.
De spuiter heeft bij mij nog een vleugje bronskleur toegevoegd en in zonlicht of schaduw geeft dat een opvallend effect.
Het is niet te fotograferen, je moet het zien.
Maar een ding is zeker, zilverkleurig is niet te vergelijken met het saaie grijs.
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Edouard Bracame

vind zilver bij de Barchetta absoluut netjes en gedistingeerd staan , bij een 500 staat het weer totaal niet ( vind ik )

maar zo vind ik kleuren best wel merk en type auto gebonden , een Audi , BMW , Volvo of Mercedes hoort bv absoluut niet rood te zijn , die horen zwart of blauw te zijn , Italiaanse auto,s horen rood te zijn behalve Lamborghini , die hoort weer groen te zijn en Lancia eigenlijk ook weer beter donkere kleur behalve de Ypsilon , die is in rood weer prachtig

over het algemeen ben ik niet gek op zwarte auto,s maar mijn 500 sport vind ik weer wel prachtig in het zwart  :klap

Let the good times roll

Vitayalin

Bij het kiezen van een kleur moet je de auto ook in het echt in die kleur zien ipv alleen de catalogus.

Vitayalin

Frans gaat biechten en zegt tegen de priester :
"Ik ben bijna vreemdgegaan vorige week."

"Hoe bedoel je bijna ?" vraagt de priester.

"Kijk" zegt Frans, "we hebben ons uitgekleed en toen heb ik 'm er alleen even tegenaan gewreven en ben toen gestopt."

De priester zegt :
"Er tegenaan wrijven is hetzelfde als hem erin stoppen dus om te beginnen blijf je bij die vrouw uit de buurt. Om je zonden te vergeven zeg je 5 weesgegroetjes en je stopt zo 20 euro in de collectebus bij de uitgang."

Frans verlaat de biechtstoel, zegt zijn 5 weesgegroetjes en loopt naar de collectebus. Hij blijft er even bij staan en loopt dan de kerk uit.
De priester, die hem nakeek en zag wat er gebeurde, rent achter hem aan de kerk uit en zegt :
"Dat zag ik ! Je hebt niets in de collectebus gedaan !"

"Wel" zegt Frans, "ik heb die 20 euro er tegenaan gewreven en volgens u is dat hetzelfde als het erin doen."