Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Leuke dingesen

Gestart door Vitayalin, oktober, 16,2012, 22:11:55

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

Och twas weer sellie op Twitter zeg maar

illustrator

Maf dat mensen daar enige energie in steken....ga fietsen.
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Edouard Bracame

gezellige boel op al die (a)social media tegenwoordig hoor  :tongue: blij dat ik daar jaren geleden al afscheid van heb genomen

Let the good times roll

Vitayalin

rijdende kofferset oftewel apart aanhangertje

Veloce

Vandaag in Einbeck (bijna in de DDR) een mooi museum bezocht. Echt waanzinnig veel en bijzondere motoren en auto's gezien. Bij onderstaand merk moest ik heel even aan Edouard Bracame denken 🧐 🤣
We zijn een paar dagen in de Harz met het motor clubje.

Edouard Bracame

leuk he die Miele motorfietsjes , we hadden er in bij Miele in Vianen een stuk of 5 , 6 staan , brommers en motorfietsjes en geloof zelfs ook fietsen

er stond en staat er een in de showroom en die staat er nog steeds en de rest stond achteloos tegen elkaar aan gesmeten ergens in een berging in het magazijn , echt zonde maar die zijn volgens mij verkocht of naar Miele Duitsland gegaan

die Miele motorfiets die in de showroom in Vianen staat is wel een apart verhaal , mijn rayonleider was die ergens tegen gekomen en was helemaal in nagenoeg nieuwstaat en hij wilde hem kopen maar dat heeft hij bij Miele laten vallen en die hebben hem toen onder zijn neus vandaan gekocht  :stupid
Let the good times roll

Edouard Bracame

https://www.ps-speicher.de

maar dat is verdorrie een mooi museum Hans , heb dit jaar een lang weekendje Duitsland op de planning staan naar al de plaatsen waar ik tijdens mijn diensttijd gezeten heb Stolzenau , Wunstorf , Hoysinghausen en Steinhudermeer waar we in de weekenden vaak heen gingen dus allemaal rond Hannover en ik zie dat dat niet al te ver is van Einbeck , denk dat ik museum meteen maar mee pak dan

Let the good times roll

illustrator

Mooie grap en waar gebeurd.
De zanger Bono van U2 stond in Schotland op het podium en vroeg om doodse stilte.
Toen het echt stil was begon hij in z'n handen te klappen.
Dat ging een tijdje door en en toen riep hij in de microfoon dat er bij elke handklap in Afrika een kind stierf..
Waarop iemand op de voorste rij toen riep dat hij daarmee dan onmiddellijk moest stoppen... :yeah: :yeah: :yeah:

Edouard Bracame

tsja Bono , ooit frontman van een van de grootste en beste bands uit mijn jeugd , tegenwoordig een theedrinkende geitenwollen sokken en sandalen dragende wereldverbeteraar

laatste fastoenlijke wat U2 uitgebracht heeft was wat mij betreft de CD/LP Achtung baby in 1992 en de Zoo TV tour 1992 / 1993 die ik live heb mogen beleven in de Kuip en nog een keer in het Goffert park

Kuip was geweldig , als Adam Clayton de E snaar aansloeg voelde je de Kuip helemaal trillen en Nijmegen waren we behoorlijk aan de pret sigaretjes en dat was helemaal geweldig

Let the good times roll

Edouard Bracame

weet ook nog goed voor ze met de Zoo TV tour van start gingen er wereldwijd een uitzending op tv was , ook in NL , waar de tour mee gestart werd , heel bizar stukje tv was dat  :shocked:

kan dat niet meer terug vinden maar heb hem nog wel op video hier als het goed is https://guzzioot.nl/forum/Smileys/default/shocked.gif................ alleen geen videorecorder meer  :bonk
Let the good times roll

Vitayalin

Die staan allemaal bij de kringloop tegenwoordig.

Edouard Bracame

en dan maar afwachten of die het ook nog doet he  :bonk

maar net als met cassettebandjes wordt de kwaliteit van de opnames na verloop van tijd steeds minder door dat de magnetisering van deze afneemt dus moet je ook nog maar afwachten wat er van de opname over is

net na ons trouwen ergens in 1994 ofzo heb ik een videocamera van een vriend geleend en heb ik een film gemaakt , van ons , van hoe we leven en wonen maar ook van mijn ouders en van mijn zus om naar mijn oom en tante in Australie te sturen ,

die video heb ik ook al weer jaren geleden naar DVD om laten zetten omdat je het wel niet terug kijkt maar het in ieder geval wel zou kunnen doen dan , toch ook wel een bijzonder document nu mijn vader en zus er niet meer zijn en zal op een dag best nog wel eens de DVD speler weer in gaan

Let the good times roll

illustrator

Op het EMW (Elk Merk Waardig) festival kwam ik deze leuke cabrio tegen.
De Honda Beat S650, nooit in Nederland geleverd en alleen uitvoering met rechts stuur
Deze auto's zijn geïmporteerd via een Japans tussenpersoon die meer exoten naar Nederland haalt.

illustrator

En ik kwam ook mijn mooiste auto tegen ,de Rover SD1
Ooit zelf een paar jaar gehad, mooi maar over de kwaliteit heb ik het liever niet... :zwijg

hajerik

EMW is ook een auto en (oostduits) motormerk, eisenacher motorenwerk, zelfde logo als BMW maar dan in rooid wit
poetsen is verloren rijtijd