Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Leuke dingesen

Gestart door Vitayalin, oktober, 16,2012, 22:11:55

Vorige topic - Volgende topic

illustrator

Eindelijk mooi weer dus...gelijk naar Texel voor een week... :yeah: :yeah: :yeah:
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Edouard Bracame

lekker Co , geniet er van man  :mellow: meteen vandaag weg ?

ik afgelopen week weer technisch een alleraardigst weekje vrij gehad , lekker ruim 400 km met de Honda gereden , gefietst en gewandeld met Guusje de beagle , dus was een lekker weekje vrij , nu vandaag en morgen nog vrij en woensdag weer aan de bak en dan in 1 ruk 7 weken door tot zaterdag 31 augustus , dan lekker 4 weken vrij EN 14 September weer heerlijk naar bella Italia

wederom naar Domaso aan het Como meer , vrienden van ons komen ook daar heen met hun camper , ben nooit zo van met vrienden op vakantie gaan om niet te zeggen dat ik dat haat maar dit kan wel een paar dagen , kan ieder zijn eigen gang gaan en evt wat dingen samen doen , ze willen graag dat ik ze het Como meer en de hoogtepunten laat zien en dan ben je bij mij natuurlijk aan het juiste adres  :yeah:

Let the good times roll

Vitayalin

Tis al meer dan 40 jaar geleden dat ik met familie, vrouw (schoonzus en zwager) eens een weekje huisje aan zee hadden geboekt.
1e avond kwam de activiteit voor de 2e dag aan bod. Ik zei naar het strand natuurlijk. (twas er heerlijk weer voor)
Daar zijn we vandaag al geweest klonk het. Laten we gaan winkelen....
Oke nadien echt nooit meer zoiets gedaan.

illustrator

Honden vinden het prachtig om over het strand te rennen.
Alleen op de meeste stranden is het in de zomer verboden.
Op de wadden eilanden mag het wel het hele jaar.
Uiteraard poepzakjes mee... :yeah:

TigerManZ

Citaat van: illustrator op juli, 15,2024, 09:08:40
Eindelijk mooi weer dus...gelijk naar Texel voor een week... :yeah: :yeah: :yeah:

Fijne vakantie Co!

Edouard Bracame

CiteerOke nadien echt nooit meer zoiets gedaan.

ik heb een keer eerder de fout gemaakt een lang weekend met vrienden weg te gaan naar de bungalowpark in de Belgische kempen   :stupid

plannen waren goed , lekker eten , gezellig kaarten , naar het zwembad enz maar direct na aankomst vrijdagmiddag begon mevrouw al te drammen dat ze wilde gaan dansen , bleef net zo lang door zeiken tot we uiteindelijk maar op zoek zijn gegaan naar een dancing in naar ik meen in Lommel of Bree ofzo waar ze vervolgens geen ruk aan vond en we terug zijn gegaan naar de bungalow waar ze meteen naar bed vertrok  :shocked:

volgende dag gingen we zwemmen in zwembad bij bungalowpark en ging ze mij lopen opgei.... om het maar zo te zeggen en daarna lopen roepen dat ik een stij... van haar kreeg  :shocked:

wat mankeer jij joh  :shocked: zaterdagavond was ze moe en ging weer vroeg naar bed maar mocht haar vriend nog wel even haar ring uit de stront vissen omdat die in de pot was gevallen toen ze haar achterwerk af had staan vegen  :stupid

zondag was ik er echt helemaal klaar mee en zijn we een dag eerder naar huis gegaan , zijn hele goede vrienden gebleven sindsdien ( was in 2002 ofzo ) maar ze heeft nog vele malen geopperd om een weekend weg te gaan maar daar zijn we nooit meer aan begonnen

helaas heeft ze alweer een paar jaar geleden het tijdelijke voor het eeuwige verruild , ze had 2 jaar daarvoor een steunhart gekregen omdat haar aorta in de lengte was gescheurd en haar hart was afgestorven , ze heeft nog bijna 2 jaar geleefd met het steunhart maar met het verwisselen van de accu is het mis gegaan en is ze overleden

was echt een schat van een meid hoor en ook een mooie meid ( was oa fotomodel ) maar weekendjes weg met haar kwamen in ieder geval mijn goede humeur niet ten goede  :stupid

maar over de doden niets dan goeds natuurlijk , Cristina we missen je

Let the good times roll

brevadaytona

Co fijne week op texel

illustrator

Het midweekje Texel zit er weer op.
Nu op de boot terug, stukje rijden en het weekend weer in eigen huis, tuin en bed.
En daar is het nu ook mooi weer.. :klap

Veloce

Op vakantie gaan is altijd leuk, en weer thuis komen is ook altijd fijn!

Edouard Bracame

De russische schaduw vloot nog tegen gekomen op de waddenzee ?  :pret
Let the good times roll

Vitayalin

Citaat van: illustrator op juli, 19,2024, 09:12:01
Het midweekje Texel zit er weer op.
Nu op de boot terug, stukje rijden en het weekend weer in eigen huis, tuin en bed.
En daar is het nu ook mooi weer.. :klap

Vorige week paar dagen weg met de camper en volgende week weer in de planning.
Weekenden ontlopen en na de schoolvakanties weer wat langer weg.

illustrator

Citaat van: Edouard Bracame op juli, 19,2024, 19:44:51
De russische schaduw vloot nog tegen gekomen op de waddenzee ?  :pret

Bedoel je deze?

Edouard Bracame

zouden ze die daarmee bedoelen ?  :pret
Let the good times roll

Edouard Bracame

heb je die vanaf de veerboot gemaakt ? kom je zo dicht langs die zandbanken ?

ben in mijn hele leven 3 x naar Texel geweest , een keer met de de motorclub waar ik toen lid van was "de horizonrijders "uit Maarssen en ik de FZR600rr reed maar dat was ik denk in 1991 ofzo en had ik meer interesse in de vrijgezelle dames van de motorclub dan in zeehonden en later begin 2000 nog 2 x voor mijn werk naar Texel geweest maar toen niet op zeehonden gelet en ook niet verwacht dat je er zo dicht langs zou komen ?

vond er eigenlijk geen ruk aan dat hele Texel , een nichtje van mij is gek op Terschelling maar daar ben ik echt nog nooit geweest maar die eilanden trekken me eigenlijk ook niet echt ,

in dezelfde reistijd als naar Terschelling zit ik ook in Luxemburg of de Ardennen en dat vind ik toch een heel stuk mooier als de eilanden
Let the good times roll

illustrator

Boottocht van zo'n 2 uur langs de zeehonden en door de marinehaven van Den Helder.
De grootste groep zeehonden zit op de Razende bol, een zandbank die vrijwel het hele jaar droog staat.
Wij voeren vlak langs een kleinere zandbank en konden vrij dichtbij komen.
De kapitein was oud marinier en wist veel over de fregatten en onderzeeƫrs te vertellen waar we vrij dichtbij langs gingen.
Texel is in vergelijk met de andere eilanden sneller te bereiken.
De andere eilanden vind ik mooier/anders, zeker Vlieland, maar Texel heeft ook mooie stranden en de Slufter is de moeite waard.
In de winter wil ik weer terug om parachute te springen wat ik een paar jaar geleden ook al eens heb gedaan... :yeah:
De vaartijd (en de snel gestegen oversteekkosten) naar de andere eilanden staat mij tegen.
Alleen naar Schiermonnikoog is wat korter.