Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

mijn motorhistorie in plaatjes

Gestart door targa 750, april, 19,2010, 19:56:51

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

gewoon een plaatje op internet zoeken van het type motor  :voila

targa 750

Citeerdan een Honda 400F

foutje aladin, dit  :voila is een honda 350 four [zie achterkant zadel] , de voorganger van de 400 four, op de 350 heb ik mijn eerste rijlessen gehad.

Vitayalin

Kon geen betere zwarte vinden zo gauw  :crossy

GuzMo

Gelijk ook het laatste voor je, TG?  :yeah:
Salutti a tutti i Guzzofili!!!

GuzMo

bonkers

30 jaar triton en hiernaast oneindig veel BMW's, echter uitsluitend boxers.
Verder altijd wel een Norton Commando ernaast gehad, nog heel even een Buell en ook nog even een Honda (sorry) GB 500, heel leuk ding voor mijn  lief.
En dan nu sinds een paar jaar eindelijk het licht gezien middels de LM en de V7 sport. Nu nog een leuk vakantie fietsje voor d'r naas. Suggesties?

GuzMo

Citaat van: bonkers op april, 20,2010, 22:43:40
30 jaar triton en hiernaast oneindig veel BMW's, echter uitsluitend boxers.
Verder altijd wel een Norton Commando ernaast gehad, nog heel even een Buell en ook nog even een Honda (sorry) GB 500, heel leuk ding voor mijn  lief.
En dan nu sinds een paar jaar eindelijk het licht gezien middels de LM en de V7 sport. Nu nog een leuk vakantie fietsje voor d'r naas. Suggesties?

Is die foto gemaakt in Achterveld 5 juli 2009?

(Dit jaar trouwens weer café racer meeting aldaar op 4 juli a.s.)

bonkers

2008. Kom daar eigenlijk al sinds het begin en is ieder jaar weer leuk en, of de duvel er mee speelt, altijd mooi weer! Was trouwens vorig jaar wel héééél druk!

GuzMo

2008 was ik er niet.

2009 wel (Foto's zien? http://www.mijnalbum.nl/Album=6XTYBEPT )

2010 staat ook weer op de planning

targa 750

2008 was ik er wel, 2009 niet
meen ergens gelezen te hebben dat het thema van 2010 V twins is?
daar moet ik dan natuurlijk wel even aan met de ,legnano green, V11 sport ,de laatste echte guzzi,

en inderdaad, dit jaar V twin dag  http://www.laverdaclub.nl/

Vitayalin

Ik zag dat pas nog bij iemand(die hier ook lid is) die ontluchtingsslang gelijk achter de nummerplaat.
Vraag me wel af of dat door de zuiging niet op je rug terecht kan komen als er eens flink geloosd wordt  :zwijg

GuzMo

O.a. misschien ja een ietsje pietsje beetje.

Maar vooral uit Italie en Engeland.

GuzMo

Citaat van: Aladin op april, 21,2010, 11:36:00
Ik zag dat pas nog bij iemand(die hier ook lid is) die ontluchtingsslang gelijk achter de nummerplaat.
Vraag me wel af of dat door de zuiging niet op je rug terecht kan komen als er eens flink geloosd wordt  :zwijg

Ik heb dat ook nog wel zo gedaan. Vooral je kentekenplaat komt dan onder de bagger, maar wat geeft dat.
Op je rug niks hoor.

Vitayalin

targa 750