Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

GUZZIOOT TV

Gestart door breva, juni, 16,2022, 20:17:20

Vorige topic - Volgende topic

breva

als er weer eens geen ruk op tv is hier leuke docu,s ed van oa you tube en aanverwant

http://www.youtube.com/watch?v=AxfGRUUYRlQ

Vitayalin

Verschrikkelijke montage maar toch met wat leuke plaatjes:

http://www.youtube.com/watch?v=u0mul8ILdcA

breva

pphhhfff volgend jaar op bedevaart naar Hamamatsu denk ik  :yeah: wie is de blondine eigenlijk ? die heb ik er niet gezien want dan was het ineens stukken interessanter geworden allemaal daar in Mandello

hajerik

Die blonde is Puck. Een vrolijke V85tt eigenaresse.
poetsen is verloren rijtijd

breva

echt ? hij kent d,r gewoon weer hoor  :pret  op de een of andere manier had ik al zo,n vermoeden dat ze een hollandse was , de geblondeerde toupe , het bloemetjes jurk  en de zonnebril , typisch hollandsche meiden outfit , je pikt ze er overal ter wereld zo uit

maar naam , adres en telefoonnr enzo  :pret zullen we haar eens gauw met een echte motorfiets kennis gaan laten maken  :yeah:

CiteerEen vrolijke V85tt eigenaresse.

overigens trouwens mee gekregen dat ik proef heb gereden op een V85 en daar stukken minder vrolijk over was ? en ik niet alleen , mijn maat Roger ook was er ook al niet zo vrolijk over :bonk

hajerik

hajerik

Citaat van: breva op september, 30,2022, 08:59:00
echt ? hij kent d,r gewoon weer hoor  :pret  op de een of andere manier had ik al zo,n vermoeden dat ze een hollandse was , de geblondeerde toupe , het bloemetjes jurk  en de zonnebril , typisch hollandsche meiden outfit , je pikt ze er overal ter wereld zo uit

maar naam , adres en telefoonnr enzo  :pret zullen we haar eens gauw met een echte motorfiets kennis gaan laten maken  :yeah:

CiteerEen vrolijke V85tt eigenaresse.

overigens trouwens mee gekregen dat ik proef heb gereden op een V85 en daar stukken minder vrolijk over was ? en ik niet alleen , mijn maat Roger ook was er ook al niet zo vrolijk over :bonk
Mee gekregen ja, ieder zijn meug toch.
Ik vind de v85tt een prima fiets, rijd lekker en zo ziet er alleen uit als of ik op een brommertje zit

brevadaytona

Ik heb toen de v85 net uit was mee proegereden , met een collega die zelf een BMW GS had .

Ik had toen het idee na de stelvio  gaat deze hem worden , maar met het oog ol de knieen van Monique gaat daf hem niet worden .

Die collega  vondt de v85 fantastisch alleen met inruilen , wilde de hoofdprijs voor zijn  boxert , is het hem niet geworden .

Collega is inmiddels dus ook een oud collega haha