Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

De vieze oude mannetjes?

Gestart door Vitayalin, april, 18,2023, 17:51:38

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

Nou kan meneer wel vertellen waarom dat handjevol vrouwen niet meer post daar.
Moeten we ze per stuk langs gaan?
Vast niet zeker. Nou toch maar even dan?

Ten eerste al de reden dat meneer Peter Knol zélf ook een tijd niet meer durfde te posten en na verloop langzaam aan weer meer praatjes ging krijgen.
Ging klagen bij het bestuur toen hij herinnerd werd aan zijn belofte.
"Wanneer er ook maar iets van waar is zal ik de eerste zijn die excuses zal aanbieden"

Toen meneer er aan herinnerd werd ging hij klagen bij bestuur dat zijn goede naam aangetast werd en moest de vraag op het forum verwijderd worden vanuit bestuur.

Dinie van Summeren blies het hoogst van de toren dat het allemaal niet waar was en zagen we na rapportage van de onderzoekscommissie ook niet terug op het forum.
Miranda had zich er wijselijk buiten gehouden. Had een nieuwe breedbeeld TV, een nieuwe auto en de belastingschuld afgedaan en trok een lange neus naar het forum.
Marian was al eerder afgehaakt vanwege de restrictie aan commissieleden om vrijuit te posten.
Joke Rogazza was een ander verhaal en voelde zich als vrouw aangevallen en tekortgedaan.
Heb dat niet zo gevolgd maar Co weet er denk ik wel meer van.

In ieder geval betreft het allemaal motormeiden die niet omvallen van een grapje meer of minder.
Een pin-up kalender in een garage, schuine mop? Kom op daar verschieten ze heus niet van hoor.

Inderdaad maar een handvol. De techniek boeit ze verder totaal niet en hebben ze allemaal wel hun mannetje voor.

Vitayalin

Kan het daar niet posten want meneer Peter is erelid geworden ondanks zijn steun aan de malversaties en het jarenlang traineren van enig onderzoek.
En dus lid van de innercircle die anderen graag buiten sluit.

Veloce

De reden staat er toch bij, het komt door  het "vieze oude racistische mannetjes onder elkaar" sfeertje dat er soms hangt, vooral op het "heb je al gelachen" topic.

Ik weet niet wie daar vaak post hoor?  :zwijg
Grapje hoor  :zwaai

Maaruh het zijn nogal uitspraken van die budget caferacer zeg!

Vitayalin

Ja eigen interpretaties die steek nog wal houden en zeker gezien de periode dat die betreffende dames er het zwijgen toe deden.
Niet alleen de dames hoor.
Meerdere in hun kielzog natuurlijk met boter op het hoofd of gewoon uit schaamte.
Zoals manlief en inmiddels ex van mevrouw de penningmeester.

Maar ja problemen zijn er om op te lossen en het probleem van een te ruime kas en daarmee belastingdienst was ook snel opgelost.
Die spaarrekening met bijna een ton heeft niemand het nog over en staat allang niet meer in de overzichten.
Digitalisering archief (bleek later gewoon fotokopieën) en nog iets als een schenking van een dierenasiel was het.

illustrator

Oef... voel mij bijna aangesproken als veelplaatser op de lach topic..
Maar voor ik iets plaats passeert het plaatje wel eerst mijn eigen metoo goedkeuringscommissie want je weet maar nooit... Ooit al eerder een reprimande gekregen van de moderator over een cartoon met een zichtbaar lulletje en kloten op de achterzijde van een motorhelm.
Blijft bijzonder dat ene Hans750S de lach topic is gestart terwijl ik nog nooit iets humoristisch van die man heb gelezen.
Maar ik kijk ook nooit in wat ik heb gegeten vandaag die hij ook ooit is gestart... op een motor forum.
Op zich weer lachwekkend natuurlijk.

Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Vitayalin

Vrouwonvriendelijk?
Nee hoor we zeggen er niets van wat een vrouw allemaal nodig is op vakantie

Vitayalin

https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/lachwekkend-zetelrover-liane-den-haan-sluit-zich-aan-bij-sander-schimmelpennincks-pleidooi-voor-social-media-verbod-voor-politici

Waar kennen we dat ook alweer van?
O ja bestuur en commissieleden die geen eigen mening meer mochten plaatsen op het club forum.

Gaat erg lijken op het D66 beleid laatstelijk die ook alle hun onwenselijke berichten willen verbieden.