Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

Pille

Gestart door Vitayalin, september, 14,2023, 18:56:50

Vorige topic - Volgende topic

Vitayalin

Zou die nog leven?
Verhuizing, andere baan, maar we zien niets meer van hem.....

Edouard Bracame

en ene breva heeft hier ook veel geschreven zie ik
zie dat ze tegelijkertijd vertrokken zijn van het forum
heeft mischien wel met elkaar te maken want zie dat daar nogal het een en ander aan vooraf gegaan is
bier en chips zoals ze op het motorforum zeggen  :beer
volgens mij een van de enige nog druk bezochte forums maar vind er altijd een beetje een naar sfeertje hangen  :zwijg
Let the good times roll

brevadaytona

hajerik

Citaat van: Edouard Bracame op september, 16,2023, 07:49:45
en ene breva heeft hier ook veel geschreven zie ik
zie dat ze tegelijkertijd vertrokken zijn van het forum
heeft mischien wel met elkaar te maken want zie dat daar nogal het een en ander aan vooraf gegaan is
bier en chips zoals ze op het motorforum zeggen  :beer
volgens mij een van de enige nog druk bezochte forums maar vind er altijd een beetje een naar sfeertje hangen  :zwijg

Laat die nu ook vertrokken zijn hier omdat ie een Honda wilde kopen. En toevallig is jouw nickname ook een Honda liefhebber, vandaar alle verwarring.
poetsen is verloren rijtijd

Vitayalin

Ach ja toeval bestaat gewoon he  :yeah:

Motorforum ook een account maar kom er maar zelden.
Heb je gereageerd in een topic is dat de volgende dag al 15pagina's verder.
Moet je de hele avond alleen daar zitten om het bij te houden dus geen trek in.

Edouard Bracame

CiteerLaat die nu ook vertrokken zijn hier omdat ie een Honda wilde kopen. En toevallig is jouw nickname ook een Honda liefhebber, vandaar alle verwarring.

CiteerAch ja toeval bestaat gewoon he 

zeker
die breva is niet de enige honda liefhebber in nl zou ik zo denken toch  :popcorn:
Let the good times roll