Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

WAT GA Je DOEN

Gestart door kris, mei, 13,2010, 21:53:47

Vorige topic - Volgende topic

kris

Vannacht gaat de deur op slot en de sleutel uit de Goes ,het dievengilde heeft Radewijk ontdekt

De laatste tijd is men uit op Grasmachines (deze worden s'nachts gehaald) en overdag presteren deze lieden het ook al om er met de Huisraad aan de haal te gaan.

De jongen die dit http://link.marktplaats.nl/346772214 is overkomen heeft deze Suzuki mede betaald van de opbrengst van z'n krantenwijk.

Vitayalin

In Lux kwamen we Bart nog tegen (T5 rijder) en die had ook al een verhaal dat hij wakker werd van een slijptol en waren ze bezig de sloten door te slijpen van zijn motor die voor het huis stond(geen stallingsruimte)
Gasten gingen er op een scootertje vandoor.
Dan slaap je toch een tijdje niet meer rustig hoor.

targa 750

ons buurjochie 3 huizen verder was enige tijd geleden na het tv kijken op de bank in slaap gevallen en werd ,s nachts wakker van gerommel achter bij de deur, hij trekt het gordijn open om te kijken en staat oog in oog met 2 ,medelanders,
sprak ook een paar weken terug onze buren van 2 huizen verder en daar hebben ze het ook geprobeerd en bij onze achterdeur [onze woning heeft een politiecertificaat] zit op de achterdeur ter hoogte van de slotschoot een ijzeren plaat zodat ze er niet met een koevoet tussen kunnen en die zit ineens ook een dikke centimeter lager.
heb de deuren 5 jaar geleden groen geschilderd en komt nu ineens zo,n 1 1/2 cm rode verf van de vorige bewoners onder die ijzeren plaat uit, zie verder geen breeksporen maar wat ik daar nou van moet maken???
we hebben notabene een hond lopen, dan laten ,onze medelanders , het toch meestal wel uit d,r kop om in te breken

kris

Voor enige tijd terug enkele Heren des s'nachts    op heterdaad betrapt bij het illigaal verwijderen van andermans
tuintractor (grasmachine) uit een schuur.

Bij nader onderzoek bleek dat deze Heren getipt werden door een verkoper van een landbouwmechanisatiebedrijf.

Wij zelf hebben 2 honden ter bewaking van ons perceel.

Vitayalin

Die lusten meer dan de grasmaaier kost per jaar  :grin:

kris

Sluit een Pact met deze Engelse Meneer .

Deze gaat op eigen houtje een Italiaans motorblad uitgeven , is een Topic over bij Mgcn.

linkje  :voila http://www.italianmotormagazine.com/

kris

Ik ga een aantal sol gesprekken voeren .

Kris

GuzMo

Veel succes dan maar, Kris!!
Salutti a tutti i Guzzofili!!!

brevadaytona

Weinig daar na een val op mijn werk ik nu een moeilijk bewegende schouder heb ,een spieraanhechting gescheurd,even geen :guzzi_emo: rijden.

Vitayalin

Nog "geluk" dat het direkt vastgesteld is.
Marian heeft er meer dan een jaar mee gesukkeld met fysio en spuiten tot er geopereerd ging worden.
Op de motor ging beter dan in de auto overigens  :rolleyes:

kris

Citaat van: GuzMo op mei, 20,2010, 07:52:34
Veel succes dan maar, Kris!!

Bedankt , bjr '54 vorige eeuw  :undecided:
Volgende week vervolg gesprek bij Scania  :klap

Brevadaytona : Spring hier zorgvuldig mee om en onderschat het niet !!!
Zeer pijnlijk toestanden , zelf meerdere malen na een soortgelijk geintje ,
slijmbeursontsteking gehad.

Beterschap .

Kris

brevadaytona

bedankt,ik weet het de andere schouder heb ik een aantal jaren dit soort klachten gehad na een aanrijding met de centauro.
Dus ik doe het rustig aan geneest het inderdaad sneller

Vitayalin

Citaat van: kris op mei, 20,2010, 12:28:07
Bedankt , bjr '54 vorige eeuw  :undecided:
Volgende week vervolg gesprek bij Scania  :klap

Nog een jonkie dus  :rolleyes:
(ben zelf van 52  :nanana )
Scania in Zwolle misschien?

targa 750

CiteerVolgende week vervolg gesprek bij Scania 

nou succes gewenst vast, scania is een mooi product

kris

Citaat van: Aladin op mei, 20,2010, 16:26:18
Nog een jonkie dus  :rolleyes:
(ben zelf van 52  :nanana )
Scania in Zwolle misschien?

Wat ergh ...

Yep Zwolle , de produktie wordt weer aangezwengeld ,order Iran (Taliban  :grin:)

Volgens de tam tam is men op zoek naar zo'n 350 personages, gaat allemaal via Het Uitzendbureau dat bij hen
inpandig gehuisvest is.

Deze personages verlenen het Bedrijf : Economische elasticiteit.

Moderne tijden he .

Kris