Nieuws:

Na grote software upgrade gaat komende tijd nog wel e.e.a. wijzigen in de layout. Uw mening is meer dan welkom in het betreffende forumonderdeel  Forum perikelen. Verder staat alles wat op een laag pitje. de Surinaamse manier zeg maar, vanwege vakantie(weer)

Hoofdmenu

kabouter gezeik

Gestart door Edouard Bracame, maart, 21,2024, 10:08:46

Vorige topic - Volgende topic

illustrator

Iemand bij de kabouters heeft het vertrouwen in zijn V85TT verloren.
Zijn cardan was lek, is door TLM gerepareerd en nu na 3000 km lekt het weer.
Ook nu zal TLM dit weer repareren maar is het vreemd dat je het vertrouwen in je nieuwe V85T een beetje kwijt bent?
Volgens een reactie van een kabouter niet, nee die lacht hem uit... :zwijg
Volgens mij wel.
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Vitayalin

De service is er gewoon goed maar de kwaliteit van de werkplaats is nu niet om over naar huis te schrijven.

Edouard Bracame

Oh ja sinds Ben niet meer in de werkplaats staat zeker   :pret ( dat hoor ik althans steeds in het regiocafe )

Over de kwaliteit van die man ik ook hele verhalen vertellen. :funny
Let the good times roll

Vitayalin

Citaat van: Edouard Bracame op april, 08,2024, 10:33:29
Oh ja sinds Ben niet meer in de werkplaats staat zeker   :pret ( dat hoor ik althans steeds in het regiocafe )

Over de kwaliteit van die man ik ook hele verhalen vertellen. :funny

Ik ken die mensen niet persoonlijk in de werkplaats.
Laatste keer dat ik daar even binnen was voor een probleempje had ik nog met Teo zelf van doen.
Dus eeuwen terug.
En met een proefrit gestrand eens. Ergens eind vorige eeuw.
4km terug gelopen en de motor stond ergens in de berm zonder slot.
Dan nog een uur minstens wachten tot iemand meereed om dat ding op te halen en ik zenuwachtig dat die gewoon zonder slot tegen een boom stond.
O ja was nog paar keer aangedrukt zonder succes door paar Turken ook nog.

Nou ja de interesse in die motor was wel weg verder.
Nadien geen proefritten meer gedaan buiten demo rijden.
Liever eerst zelf alles eens goed nalopen na aanschaf.

Edouard Bracame

CiteerNadien geen proefritten meer gedaan buiten demo rijden.

nog een keer samen he bij Arie op 2 BMW,s  :crossy had jij daar geen foto,s van ?
Let the good times roll

Vitayalin

demo rijden inderdaad.
Het reed verrassend lichtvoetig die bmw.
Toch krijgt zo'n oude boxer en met carbs wel de voorkeur  :popcorn:

Edouard Bracame

vind ik absoluut ook VEEL mooier als zo,n nieuw ding en dan heb ik het enkel over visueel he , ik realiseer me ook dat de GS een van de of de meest verkochte motor is maar mooi vind ik hem absoluut niet , heb er ook een gehad en was over de zithouding absoluut niet te spreken en was ook de reden dat ik hem heb opgeruimd maar heeft een enorme hoeveelheid fans dus die zullen de rijkwaliteiten wel geweldig vinden

maar als ik mag kiezen  :voila

Let the good times roll

Edouard Bracame

ooit toen ik net mijn rijbewijs had voor zo,n BMW als hierboven wezen kijken in Leiden , vond het absoluut helemaal niks maar volgens mijn vader kon ik het beste zo,n BMW kopen

samen met mijn vader naar Leiden dus maar de heer zij geprezen , hij startte wel maar liep op 1 cilinder dus de koop ging over en kon ik toch nog naar Johan van der Wal voor een Honda

maar achteraf ............... die man vroeg 1500 gulden voor die BMW ( 1987 ) als ik het me goed herinner en dat was natuurlijk als ik zie wat ze nu voor zo,n kar vragen een koopje maar als jong kereltje van 18 vind je dat toen natuurlijk helemaal niks ,

en anno nu vind ik het een prachtige motorfiets waar ik nu het geld weer niet voor over heb wat ze er voor durven te vragen

Let the good times roll

illustrator

BMW heb ik nooit willen hebben.
Op de een of andere manier vond ik het helemaal niks.
Mijn buurman was BMW fan met z'n 500 en reed later op een R69S.
Altijd als hij wegreed hoorde ik die afschuwelijke "klak" van de eerste versnelling.
Dat heeft mij altijd tegengestaan en als er weer eens een test van een nieuw model in een motorblad stond hadden ze het altijd weer over de hoorbare 1e versnelling... :zwijg
Het leven wordt voorwaarts geleefd,
maar achterwaarts begrepen.

Vitayalin

Vitayalin

De voetbalwedstrijd tussen de kabouters gaat van start. Ze beginnen in één keer allemaal te lachen. Hoe kan dat? Het gras kietelt hun onder hun kloten.

Veloce

Citaat van: Vitayalin op april, 10,2024, 15:56:24
Toevallig gevonden:

Zelfs 2x duimen in de lucht!

Is die proefrit je zo goed bevallen, of was je blij dat je terug was 😂😂

Vitayalin

Was nog voor vertrek zelfs  :evil:

Maar rijden deed het heel prima en makkelijk al mistte ik wel wat aan karakter en dan bedoel ik geen olieplassen, afvallende onderdelen of klakkende versnellingsbakken wat sommigen verstaan onder karakter.

Edouard Bracame

Koos was helemaal ondersteboven van het feit dat de motor al met 1 druk op de knop ging lopen  :pret
Let the good times roll

brevadaytona

Vraagt er 1 op dat kabouterforum waar banden via internet  bestellen.

Zeg ik dat ik pas bij Rockanje Motors voor 20 euro meer dan op internet mijn banden gemonteerd en gebalanceerd met koffie erbij klaar was

Dan inclusief  pistolenpaultje  dat het bij de motordealer schrikbarend  duur is enzovoort..

Nog een of andere sukkel dat hij zijn internet banden voor 17,50 per band laat monteren??
Hallo lezen 20euro duurder dan die internet  boeren 2 banden gemonteerd  gebalanceerd??
10 euro per band !! 
Heb echt wel gekeken  bij openeo  enzovoort

Bijvenecht .......daar